Preporod
logo
  • Novosti
    • Novosti
    • Pregovori
    • Iz medija
    • Obavijesti i ostale vijesti
    • Komentar
    • Satira
    • Foto galerije
  • O nama
    • Uvodna riječ
    • Tijela sindikata
      • Predsjednik sindikata
      • Predsjedničko vijeće
      • Glavno vijeće
      • Skupština sindikata
      • Nadzorno vijeće
      • Sud časti
    • Članstvo
    • Povjerenici
  • Za članove
    • Korisnička zona
    • Blagajna uzajamne pomoći
    • Pogodnosti za članove
    • Glasilo sindikata
    • Forum
  • Pravna pomoć
    • Pravna služba sindikata
    • Baza pravnih savjeta
  • Za povjerenike
    • APLIKACIJE
  • Dokumenti
  • Kontakt
  • Zaštita osobnih podataka
©Sindikat Preporod
PLAN OPORAVKA UČENJA ZA ZEMLJE EUROPE I SREDNJE AZIJE
11 May 2022
IMENOVANI PREDSTAVNICI SINDIKATA U POVJERENSTVO ZA TUMAČENJE TKU-a
18 May 2022
Novosti
Primjeri OECD-ovih inicijativa za kontinuitet i oporavak obrazovanja (1)
16. svibnja 2022. by Sindikat Preporod in Novosti

Jednakost je bio ključni aspekt odgovora većine zemalja na situaciju koju je uzrokovala pandemija, jer su prepoznale činjenicu da će učenici u nepovoljnom položaju dodatno zaostati u učenju. Mnoge su zemlje stoga pokušale izjednačiti uvjete školovanja za sve, obraćajući posebno pozornost na mjere povezane s prehranom, tehnologijom ili socijalnom podrškom učenicima i obiteljima kojima je to bilo najpotrebnije

Priredila Ivana Čavlović

16.05.2022.

Tijekom pandemije, Odjel za obrazovanje i vještine Organizacije za ekonomsku suradnju i razvoj (OECD) pružao je potporu svojim zemljama članicama i partnerima omogućavanjem niza resursa i publikacija, ali i ponudivši im mjesto za razmjenu ideja i inicijativa. Većina zemalja pokušala je osigurati kontinuitet učenja tijekom krize uzrokovane bolešću COVID-19, i to uglavnom tako što su osigurale razne resurse za obrazovanje na daljinu, ali i poticale učitelje da daju sve od sebe kako bi učenicima olakšali stjecanje znanja tijekom ove situacije.

U Japanu su škole ostale otvorene veći dio pandemije. Uvedene su sigurnosne mjere za djelatnike škola i učenike ‒ izbjegavanje zatvorenih prostora, bliskoga kontakta i prenapučenih mjesta. Zabilježeno je stoga samo 11 slučajeva prijenosa zaraze u školi (od rujna 2020.), a svoju su politiku saželi u dokumentu „Osiguravanje učenja bez obzira na to stanje s pandemijom koronavirusa”. U tu je svrhu japansko Ministarstvo obrazovanja, kulture, sporta, znanosti i tehnologije uposlilo i umirovljene učitelje, studente, osobe iz nevladinih organizacija povezanih s obrazovanjem, ali i pojedine članove zajednice. Uz to, pomoćno školsko osoblje, školski savjetnici i socijalni radnici angažirani su kako bi pružili dodatnu podršku mentalnom zdravlju učenika.

U Francuskoj, nakon potpunog zatvaranja za gotovo sve učenike tijekom prvoga pandemijskog vala, osiguran je kontinuitet učenja zahvaljujući otvaranju i širenju njihove već postojeće infrastrukture za digitalno učenje te potpore savjetnika za digitalno obrazovanje koji rade s nastavnicima, ravnateljima i drugim obrazovnim dionicima. Od ožujka 2021. škole su ostale otvorene u cijeloj zemlji, bez obzira na situaciju s pandemijom, sa strogim sanitarnim protokolom: fizička distanca za učenike iz različitih razreda; obvezno nošenje maski za učitelje i učenike starije od 10 godina; dezinfekcija ruku; redovita dezinfekcija i ventilacija učionica i javnih prostora; posebni protokoli tijekom školskih obroka, odmora, ulaska u školu i izlaska iz nje, tjelesnog i glazbenog odgoja; davanje prednosti nastavnicima i učenicima pri testiranju na COVID-19. Nastavnici iz rizičnih skupina poučavali su na daljinu tijekom cijelog razdoblja pandemije.

Osim omogućavanja digitalnih resursa za učenje te obrazovnih programa na TV-u i radiju, Čile se odlučio za plan postupnog otvaranja škola koji se usredotočuje na sigurnost. U dogovoru s Ministarstvom zdravstva, Ministarstvo obrazovanja propisalo je sanitarni protokol (dezinfekcija, obvezne maske, fizička distanca, prilagođeni rasporedi i sl.) koji svaka škola provodi u skladu sa svojim specifičnim zahtjevima. S obzirom na uvjete, Ministarstvo je školama osiguralo novi pedagoški plan u kojem se prednost daje pojedinim aspektima kurikuluma i nekim dijagnostičkim instrumentima za utvrđivanje potreba učenika, s naglaskom na njihovo socioemocionalno stanje.

Jednakost je bio ključni aspekt odgovora većine zemalja na situaciju koju je uzrokovala pandemija, jer su prepoznale činjenicu da će učenici u nepovoljnom položaju dodatno zaostati u učenju. Mnoge su zemlje stoga pokušale izjednačiti uvjete školovanja za sve, obraćajući posebno pozornost na mjere povezane s prehranom, tehnologijom ili socijalnom podrškom učenicima i obiteljima kojima je to bilo najpotrebnije.

U državi Sao Paulo u Brazilu jedna je od prvih mjera Ministarstva obrazovanja bila rješavanje pitanja prehrane. Javne škole u Sao Paulu obično nude jedan besplatan obrok dnevno svim učenicima. Međutim, tijekom zatvaranja škola, dodatna je pomoć pružena učenicima koji žive u krajnjem siromaštvu te je pokrenut program socijalne podrške pod nazivom Merenda em Casa, kojim je omogućen besplatan obrok za učenike čije obitelji primaju socijalnu pomoć. Za siromašne učenike čije obitelji ne primaju novčanu naknadu (Bolsa Família) osigurana je pomoć donacijama Comunitasa, nacionalne neprofitne organizacije koja promiče javno-privatna partnerstva. Ministarstvo je također osnovalo radnu skupinu koja će telefonski ili na bilo koji drugi mogući način doprijeti do roditelja „nedostupnih” učenika, uključujući kućne posjete, nakon što su učitelji prijavili njihovo zaostajanje u učenju.

U Kolumbiji je pokrenuta platforma za resurse za učenje za mobilne telefone (movil.colombiaaprende) te je objavljena uredba kojom se od mobilnih operatera traži da osiguraju besplatan pristup određenim obrazovnim uslugama i mrežnim stranicama. Također, vlada je postigla sporazum s mobilnim i internetskim operaterima kojim se svim stanovnicima osigurava pristup obrazovnim sadržajima i smjernicama, posebice kućanstvima s nižim dohotkom.

U Koreji, u suradnji s Ministarstvom znanosti i IKT-a, lokalnim vlastima i privatnim tvrtkama, Ministarstvo obrazovanja osiguralo je digitalne uređaje i subvencionirane naknade za pretplatu na internet učenicima u nepovoljnom položaju, kako bi se osigurali jednaki uvjeti za sve. Svi učenici koji se prijave za digitalne uređaje mogu ih unajmiti bez dodatnih troškova pa je to od travnja 2021. godine učinilo 5.3 posto svih korejskih učenika, odnosno njih 280 tisuća.

Najnovije

  • Ukloniti  nejasnoće u pogledu promjena u strukovnim školama i započeti pregovore o srednjoškolskom kolektivnom ugovoru u naredna 3 tjedna!
    Ukloniti  nejasnoće u pogledu promjena u strukovnim školama i započeti pregovore o srednjoškolskom kolektivnom ugovoru u naredna 3 tjedna!
  • Pismo Dominiku, Luki i Sebastijanu, njihovim kolegicama i kolegama, sindikatima čistoće te platformi Možemo
    Pismo Dominiku, Luki i Sebastijanu, njihovim kolegicama i kolegama, sindikatima čistoće te platformi Možemo
  • Željko Stipić o školskim obrocima
    Željko Stipić o školskim obrocima
  • Priopćenje, 05.01.2023.
    Priopćenje, 05.01.2023.
  • Sretna nova 2023. godina!
    Sretna nova 2023. godina!

Pridruži se

Meta

  • Prijava
  • Kanal objava
  • Kanal komentara
  • WordPress.org

Recent Comments

  • Mr WordPress o Dobrodošli na stranice sindikata Preporod

Recent Posts

  • Hvala ti, Željane! 6. veljače 2023.
  • Ukloniti  nejasnoće u pogledu promjena u strukovnim školama i započeti pregovore o srednjoškolskom kolektivnom ugovoru u naredna 3 tjedna! 3. veljače 2023.

RSS Nepoznati kanal

Search

Tag Cloud

Andrej Plenković Biljana Pavelić Blaženka Divjak Blokirani Boris Jokić glasilo Goran Skok Gordana Kovač Bluha Hrvatska može bolje izbori 2016 kurikulum Milka Rodić nastavnici obrazovanje osnovne škole osnovnoškolsko obrazovanje plaća popusti popusti za članove pregovori preporod Priopćenje profesori prosvjeta regres sebastijan troskot sindikat sindikat hrvatskih učitelja sindikati sindikat osnovnih škola Sindikat Prepord sindikat preporod sindikat srednjih škola sindikat učitelja Sindikat zaposlenika u srednjim školama srednje škole Srednjoškolsko obrazovanje TKU tužbe učitelji Vlada Vlada RH školstvo štrajk Željko Stipić

Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In in lorem sit amet ligula feugiat vulputate vel vitae quam. Cras posuere imperdiet lorem, in aliquam urn

CategoriesTitle

  • Iz medija
  • Komentar
  • Novosti
  • Obavijesti i ostale vijesti
  • po zupanijama
  • Pogodnosti
  • Popusti
  • Pregovori
  • Satira
  • Tumačenja kolektivnih ugovora
  • Uncategorized
  • Zona

ArchivesTitle

  • veljača 2023
  • siječanj 2023
  • prosinac 2022
  • studeni 2022
  • listopad 2022
  • rujan 2022
  • kolovoz 2022
  • srpanj 2022
  • lipanj 2022
  • svibanj 2022
  • travanj 2022
  • ožujak 2022
  • veljača 2022
  • siječanj 2022
  • prosinac 2021
  • studeni 2021
  • listopad 2021
  • rujan 2021
  • kolovoz 2021
  • srpanj 2021
  • lipanj 2021
  • svibanj 2021
  • travanj 2021
  • ožujak 2021
  • veljača 2021
  • siječanj 2021
  • prosinac 2020
  • studeni 2020
  • listopad 2020
  • rujan 2020
  • kolovoz 2020
  • srpanj 2020
  • lipanj 2020
  • svibanj 2020
  • travanj 2020
  • ožujak 2020
  • veljača 2020
  • siječanj 2020
  • prosinac 2019
  • studeni 2019
  • listopad 2019
  • rujan 2019
  • kolovoz 2019
  • srpanj 2019
  • lipanj 2019
  • svibanj 2019
  • travanj 2019
  • ožujak 2019
  • veljača 2019
  • siječanj 2019
  • prosinac 2018
  • studeni 2018
  • listopad 2018
  • rujan 2018
  • kolovoz 2018
  • srpanj 2018
  • lipanj 2018
  • svibanj 2018
  • travanj 2018
  • ožujak 2018
  • veljača 2018
  • siječanj 2018
  • prosinac 2017
  • studeni 2017
  • listopad 2017
  • rujan 2017
  • kolovoz 2017
  • srpanj 2017
  • lipanj 2017
  • svibanj 2017
  • travanj 2017
  • ožujak 2017
  • veljača 2017
  • siječanj 2017
  • prosinac 2016
  • studeni 2016
  • listopad 2016
  • rujan 2016
  • kolovoz 2016
  • srpanj 2016
  • lipanj 2016
  • svibanj 2016
  • travanj 2016
  • ožujak 2016
  • veljača 2016
  • siječanj 2016
  • studeni 2015
  • listopad 2015
  • ožujak 2015
  • siječanj 2015
  • veljača 2011

Cat tabs

First
Second
Third
  • Hvala ti, Željane!
    Hvala ti, Željane!
    velj. 6, 2023
    Ukloniti  nejasnoće u pogledu promjena u strukovnim školama i započeti pregovore o srednjoškolskom kolektivnom ugovoru u naredna 3 tjedna!
    Ukloniti  nejasnoće u pogledu promjena u strukovnim školama i započeti pregovore o srednjoškolskom kolektivnom ugovoru u naredna 3 tjedna!
    velj. 3, 2023
    Isplata plaće za siječanj bit će izvršena u četvrtak 9. veljače 2023.
    Isplata plaće za siječanj bit će izvršena u četvrtak 9. veljače 2023.
    sij. 31, 2023
  • Hvala ti, Željane!
    Hvala ti, Željane!
    velj. 6, 2023
    Ukloniti  nejasnoće u pogledu promjena u strukovnim školama i započeti pregovore o srednjoškolskom kolektivnom ugovoru u naredna 3 tjedna!
    Ukloniti  nejasnoće u pogledu promjena u strukovnim školama i započeti pregovore o srednjoškolskom kolektivnom ugovoru u naredna 3 tjedna!
    velj. 3, 2023
  • Hvala ti, Željane!
    Hvala ti, Željane!
    velj. 6, 2023
  • Hvala ti, Željane!
    Hvala ti, Željane!
    Sindikat Preporod 6. veljače 2023. 0 Comments
  • Ukloniti  nejasnoće u pogledu promjena u strukovnim školama i započeti pregovore o srednjoškolskom kolektivnom ugovoru u naredna 3 tjedna!
    Ukloniti  nejasnoće u pogledu promjena u strukovnim školama i započeti pregovore o srednjoškolskom kolektivnom ugovoru u naredna 3 tjedna!
    Sindikat Preporod 3. veljače 2023. 0 Comments
  • Novosti
  • O nama
  • Za članove
  • Pravna pomoć
  • Za povjerenike
  • Dokumenti
  • Kontakt
  • Zaštita osobnih podataka
Copyright © 2016 |Orange web studio | www.orange-studio.hr | Materijal na ovim stranicama je zaštićen autorskim pravima i nije dozvoljeno korištenje slika i tekstova bez dozvole.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok