Preporod
logo
  • Novosti
    • Novosti
    • Pregovori
    • Iz medija
    • Obavijesti i ostale vijesti
    • Komentar
    • Satira
    • Foto galerije
  • O nama
    • Uvodna riječ
    • Tijela sindikata
      • Predsjednik sindikata
      • Predsjedničko vijeće
      • Glavno vijeće
      • Skupština sindikata
      • Nadzorno vijeće
      • Sud časti
    • Članstvo
    • Povjerenici
  • Za članove
    • Korisnička zona
    • Blagajna uzajamne pomoći
    • Pogodnosti za članove
    • Glasilo sindikata
    • Forum
  • Pravna pomoć
    • Pravna služba sindikata
    • Baza pravnih savjeta
  • Za povjerenike
    • APLIKACIJE
  • Dokumenti
  • Kontakt
  • Zaštita osobnih podataka
©Sindikat Preporod
IZBORI 2020: Komentar na dio izbornog programa za obrazovanje – 1. MOST nezavisnih lista
19 June 2020
Blaženka Divjak predstavila program izvođenja cjelodnevne nastave
21 June 2020
Iz medija
Predstavnci sindikata ‘Preporod‘ o posljedicama nastave na daljinu: Trebaju nam nacionalni ispiti, djeca će u iduću godinu ući bez pravog znanja!
20. lipnja 2020. by Sindikat Preporod in Iz medija
PIŠE: MERIEN ILIĆ, 19.06.2020. - Iako je Akcijski plan provedbe nastave na daljinu obećavao, uvidom u dokument vidjelo se da tu nema ništa od očekivanog. Ni u naznakama se ne spominju sagledavanje učinaka i sanacije štete koja je nastala zbog nastave izvan učionica - upozorili su iz Sindikata zaposlenika u hrvatskom školstvu "Preporod" na konferenciji za novinare održanoj ovog petka u Splitu. jkhnPredsjednik Sindikata Željko Stipić naglasio je kako je potrebno provesti nacionalne ispite iz svih, posebice iz najzahtjevnijih predmeta, a izradu ispita, provedbu i analizu bi trebali provesti Agencija za odgoj i obrazovanje te Agencija za strukovno obrazovanje. - Pitanje je koliko su nastavnici uopoće stigli obraditi gradivo koje će se uostalom nastaviti tijekom iduće školske godine u koju će djeca ući bez dovoljno znanja. Također, trebalo bi omogućiti većem broju učenika veći broj sati dopunske nastave i ukinuti ograničenja koja se na nju odnose. S druge strane, imamo poplavu petica kao rezultat nastave na daljinu, što opet nije stvarna slika znanja učenika - smatra Stipić. Kao dodatne probleme naveo je potrebu reguliranja pitanja vrednovanja i nagrađivanja učitelja i nastavnika, pitanje broja učenika u razrednom odjelu i podjele razrednih odjela na odgojno-obrazovne skupine, što neminovno ima za posljedicu zapošljavanje većeg broja učitelja i nastavnika. Naravno, važno je i pitanje refundiranja osobnih troškova koji nastaju prilikom odvijanja novih oblika nastave. O tome kako se u svemu ovom osjećaju sami učenici, malo tko priča. Čuli smo se s Nelom Bujas, profesoricom solfeggia u Glazbenoj školi Josipa Hatzea koja je svojim učenicima predložila da ocjene o svom proteklom radu saznaju iz prve ruke, uživo, što su oni oduševljeno prihvatili. - Našli smo se ispred kazališta, izgrljili i izljubili. Došlo je stotinu mojih učenika, presretnih što se svi opet vidimo. Iz njihovih priča znam da im je bilo jako teško proteklih mjeseci, bez kontakta s prijateljima i nastavnicima, bez smijeha u učionici, s gomilom gradiva koje treba obraditi samostalno. Još na početku pandemije organizirala sam im individualni pristup, slala videa, stihove, motivacije kako bih im olakšala. Nastavi li se nastava na daljinu, ozbiljno sam zabrinuta za njihovo zdravlje, i mentalno i fizičko - kaže profesorica.

Najnovije

  • Preporod se pridružio SSSH-u: ‘Jesen koja dolazi bit će vrijeme velikih sindikalnih izazova’
    Preporod se pridružio SSSH-u: ‘Jesen koja dolazi bit će vrijeme velikih sindikalnih izazova’
  • Željko Stipić o profesorici iz afere ‘daj 5’: ‘Vjerojatno će izgubiti razredni odjel. Mi to doživljavamo kao svojevrsnu kaznu’
    Željko Stipić o profesorici iz afere ‘daj 5’: ‘Vjerojatno će izgubiti razredni odjel. Mi to doživljavamo kao svojevrsnu kaznu’
  • Mlađa su djeca najviše pogođena COVID-zatvaranjima, pokazalo je novo istraživanje
    Mlađa su djeca najviše pogođena COVID-zatvaranjima, pokazalo je novo istraživanje
  • UTJECAJ PANDEMIJE NA UČENJE: KAMO I KAKO DALJE?
    UTJECAJ PANDEMIJE NA UČENJE: KAMO I KAKO DALJE?
  • DALEKOSEŽNI UČINCI ZATVARANJA ŠKOLA I NEDOSTATKA NASTAVE UŽIVO
    DALEKOSEŽNI UČINCI ZATVARANJA ŠKOLA I NEDOSTATKA NASTAVE UŽIVO

Pridruži se

  • Novosti
  • O nama
  • Za članove
  • Pravna pomoć
  • Za povjerenike
  • Dokumenti
  • Kontakt
  • Zaštita osobnih podataka
Copyright © 2016 |Orange web studio | www.orange-studio.hr | Materijal na ovim stranicama je zaštićen autorskim pravima i nije dozvoljeno korištenje slika i tekstova bez dozvole.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok