Informatika ostaje izborni predmet, ne uvode se novi obvezni, a satnice će biti fleksibilnije. Novi kurikulum eksperimentalno će se početi provoditi u 60 osnovnih i srednjih škola već od ove jeseni
U prvom i drugom razredu osnovne škole, umjesto klasičnog ocjenjivanja, učenike će se procjenjivati. Već u prvom razredu djeca će kroz igru učiti osnove programiranja.
A školska godina trajat će dva tjedna dulje. Novosti su to koje donosi nova kurikularna reforma školstva.
– Kontinuirano sadržajno procjenjivanje roditeljima daje više povratnih informacija o uspjesima njihove djece od neke numeričke ocjene. Razvojni putevi djece u prvom i drugom razredu osnovne su raznoliki, dječaci i djevojčice se razvijaju na drugačiji način, stoga mislimo da je procjenjivanje bolje od ocjenjivanja – kaže dr. Boris Jokić, voditelj Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme.
Novi kurikulum eksperimentalno će se početi provoditi u 60 osnovnih i srednjih škola već od ove jeseni. Uvest će se u prvi, treći i peti razred osnovne te u prvi razred srednje škole. Cjelovita kurikularna reforma trebala bi zaživjeti do 2020. godine u svim hrvatskim školama i svim razredima. Novi obvezni predmeti neće se uvoditi, informatika i dalje ostaje izborni predmet, ali i u osnovne i srednje škole uvode se međupredmetne teme, kao što su osobni i socijalni razvoj, održivi razvoj, zdravlje, poduzetništvo, uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije te građanski odgoj i obrazovanje. Satnice će biti fleksibilne, a to znači da će ih svaka škola i nastavnici sami određivati.
Cijeli tekst pročitajte ovdje