N1 TV, 28.12.2018.
Nakon prvog polugodišta provedbe eksperimentalnog programa “Škola za život”, koji se provodi u 74 osnovne i srednje škole, ministrica Divjak predstavila je u petak rezultate evaluacije – analize povratnih informacija učitelja, rezultate savjetničkih posjeta i analize razine zadovoljstva sudionika učenika.
Ministrica Blaženka Divjak istaknula je da poanta ove evaluacije nije hoće li se iduće godine primijenjivati u svim školama, nego u kojem obliku – s obzirom da je ovaj program svojevrstan test primjenjivosti novih kurikuluma, metoda rada i nastavničkih sredstava.
Preliminarna analiza je pokazala da je 95 posto svih sudionika (ravnatelja, učitelja, učenika..) u potpunosti ili uglavnom zadovoljno promjenama koje donose predmetni kurikulumi.
Analiza je pokazala da 83 posto ravnatelja misli da je kurikulum ostvariv u realnim uvjetima u njihovoj školi.
Kako je pojašnjeno, u anketi su sudjelovala 53 ravnatelja, a, s obzirom da je anketa još u tijeku, još nema odgovora njih 20.
Ipak, traži se bolje usavršavanje oko vrednovanja i ocjenjivanja, zatim kod upotrebe digitalne tehnologije i ishoda učenja i njihovih primjena.
Ravnatelji i ostali sudionici programa “Školi za život”, kaže ministrica, dali su čistu četvorku.
Nadalje, 86 posto petih i sedmih razreda osnovnih škola i prvih razreda srednje škole primjećuje da se nešto novo događa u školama.
Deset posto učenika izjasnilo se da nije čulo za “Školu za život”.
Sindikati i Good inicijativa pitaju se hoće li na tome stati kurikuralna reforma.