

- bolji društveni status učitelja, odnosno položaj učitelja u društvu koji se sve više derogira. Sjetimo se da su učitelji nekada bili cijenjeni u društvu te izjednačeni u statusu s liječnicima i sucima, a danas nisu ni blizu toga ni statusno ni materijalno
- pravednu cijenu rada uz povećanje osnovice plaće – pravedna cijena rada jest plaća od koje se može dostojanstveno živjeti. To učitelji od svojih plaća danas, uglavnom, ne mogu. Povećanje osnovice cilj nam je iz godine u godinu kako plaće ne bi zaostajale nego pratile rast BDP-a i ostalih plaća
- funkcionalnije uređenje zaštite dostojanstva zaposlenika osnovnoškolskih ustanova – mislim na zaštitu dostojanstva i sigurnost rada u školama. Sve je više aktualno narušavanje odnosa između poslodavca i zaposlenika, odnosa roditelja i učitelja te učitelje i učenika, zbog čega je potrebno stvoriti uvjete za sigurnost svih u školama
- bolje i ujednačenije uvjete rada u svim školama i posebnim ustanovama – nužno je izjednačavanje standarda u svim školama i ulaganje u opremanje škola. Svi znamo da imamo škole u derutnom stanju koje za rad imaju samo ploču i kredu, ali i one nove informatički potpuno opremljene
- veće uvažavanje mišljenja struke kod pripreme pravnih propisa te smjernica i strategija koje se odnose na područje obrazovanja, a sve kako bi stvorili funkcionalniji i fleksibilniji sustav koji mora imati zadatak učenike učiniti spremnima za svijet odraslih, a kvalitetne učitelje privući, motivirati i zadržati u sustavu.

