Preporod
logo
  • Novosti
    • Novosti
    • Pregovori
    • Iz medija
    • Obavijesti i ostale vijesti
    • Komentar
    • Satira
    • Foto galerije
  • O nama
    • Uvodna riječ
    • Tijela sindikata
      • Predsjednik sindikata
      • Predsjedničko vijeće
      • Glavno vijeće
      • Skupština sindikata
      • Nadzorno vijeće
      • Sud časti
    • Članstvo
    • Povjerenici
  • Za članove
    • Korisnička zona
    • Blagajna uzajamne pomoći
    • Pogodnosti za članove
    • Glasilo sindikata
    • Forum
  • Pravna pomoć
    • Pravna služba sindikata
    • Baza pravnih savjeta
  • Za povjerenike
    • APLIKACIJE
    • Prijavi se
  • Dokumenti
  • Kontakt
  • Zaštita osobnih podataka
©Sindikat Preporod
“67 je previše”: Inicijativa je uspjela, prikupili smo više od 600.000 potpisa građana
11 May 2019
HRT Nedjeljom u 2: Omiljeni profesori
12 May 2019
Iz medija
Sustav straha i sramote
12. svibnja 2019. by Sindikat Preporod in Iz medija
Tekst objavljen na nastavnici.org 12.05.2019. nastavnici.org_.3 Piše: Tamara Šoić   Nisam mislila pisati o dolasku više savjetnice, One-Čije-Se-Ime-Ne-Smije-izgovoriti, ali smatram sebičnim i neodgovornim ne podijeliti s vama to biserje izgovoreno u petak, 10. svibnja 2019. Bio je to razgovor dug 40 minuta. Dolazak je bio zlonamjeran. To sada sa sigurnošću mogu tvrditi. Naime, petnaestogodišnjacima koji su pobjegli sa 7 nastavnih sati i otišli piti na plažu, razrednica je u suradnji s roditeljima opravdala svih 7 sati. Po povratku u školu, grupu odbjeglih buntovnika, izrešetala sam i dala im negativnu ocjenu. Marinkovićev Prah. Točno ono gradivo koje smo radili dok su si oni miješali bambus. I onda se našla anonimna majka, složila anonimnu prijavu (zar neka druga uopće postoji?) poslala na sve bitne adrese Ministarstva, Agencije, Ureda i ne znam koga sve ne. Pa je započeo lov na zle nastavnike. Oh, ima tu još mnoštvo zakulisnih igara nevrijednih spomena, poznatih svakom nastavniku koji je ikad kročio u neku prosječnu hrvatsku zbornicu. Uslijedila je odmazda, ponižavanje, spektakularan dolazak u školu, informativni razgovori, ankete… Prije toga u nekoliko je navrata najavljen plan dolaska savjetnica pa otkazan. Pa sam, potpuno iznervirana tražila izuzeće savjetnica zbog bezobrazne i nekulturne komunikacije u mailovima i da ne duljim, u petak smo se Ona-Čije-Se-Ime… i ja – suočile. Bio je to neugodan razgovor. Padale su teške riječi… i da skratim priču, viša je savjetnica imala samo jednu želju – da uđem u razred i ISPRIČAM SE učenicima koji su 7 sati proveli opijajući se na plaži, petnaestogodišnjacima čiji su roditelji blagoslovili to opijanje. Ja se trebam ispričati! Pitala sam ju hoće li njena potreba za ponižavanjem i degradiranjem naše struke biti zadovoljena ako stavim salatu na glavu, napravim potpunu budalu od sebe i ispričam se djeci koja su pobjegla s nastave. Upitala sam ju, je li joj palo na pamet u što će se pretvoriti ta djeca do mature i kako ćemo, ispričavajući im se zbog njihovog markiranja, stvoriti problematičnu djecu koja će već sutra postati problem roditelju, razredniku, školi i sustavu. A ona je na sve to rekla da sam paranoična! Jesam! Paranoična sam. Silno me užasavaju takvi likovi poput nje duboko infiltrirani u sustav. Tu su s razlogom. Tu su da dobru djecu zanemare, a lošu pretvore u još gore. Paranoična sam i mislim da sve to nije slučajno. Paranoična sam jer mislim da baš nitko ne može biti toliko glup i slijep i ne vidjeti probleme koji nas sigurno dovlače do one crte s koje nema povratka do one crte na kojoj će zadnji alat koji imamo, a to je naše dostojanstvo i znanje – na najgrublji mogući način biti istrgnuto iz naših ruku. Neću se ispričati nikome. Ne pada mi na pamet. A ako se netko treba ispričati, onda ste to vi, gospodo savjetnici, koji probleme rješavate iz nekog ureda bez prozora, ureda s kojeg ne vidite čak ni školsko igralište, a kamoli djecu. Vi ste ništa drugo do projektanti ovog sustava straha i sramote. Hoćete ispriku? Pa krenite se ispričavati. Samo ne znam odakle trebate krenuti?

Najnovije

  • Mlađa su djeca najviše pogođena COVID-zatvaranjima, pokazalo je novo istraživanje
    Mlađa su djeca najviše pogođena COVID-zatvaranjima, pokazalo je novo istraživanje
  • UTJECAJ PANDEMIJE NA UČENJE: KAMO I KAKO DALJE?
    UTJECAJ PANDEMIJE NA UČENJE: KAMO I KAKO DALJE?
  • DALEKOSEŽNI UČINCI ZATVARANJA ŠKOLA I NEDOSTATKA NASTAVE UŽIVO
    DALEKOSEŽNI UČINCI ZATVARANJA ŠKOLA I NEDOSTATKA NASTAVE UŽIVO
  • Kako gubitak znanja povezan s pandemijom koronavirusa pretvoriti u obrazovnu dobrobit
    Kako gubitak znanja povezan s pandemijom koronavirusa pretvoriti u obrazovnu dobrobit
  • Rezultati studije koju je provelo Sveučilište Harvard: Škole koje su prešle na online učenje naštetile su obrazovnim postignućima učenika u matematici
    Rezultati studije koju je provelo Sveučilište Harvard: Škole koje su prešle na online učenje naštetile su obrazovnim postignućima učenika u matematici

Pridruži se

  • Novosti
  • O nama
  • Za članove
  • Pravna pomoć
  • Za povjerenike
  • Dokumenti
  • Kontakt
  • Zaštita osobnih podataka
Copyright © 2016 |Orange web studio | www.orange-studio.hr | Materijal na ovim stranicama je zaštićen autorskim pravima i nije dozvoljeno korištenje slika i tekstova bez dozvole.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok