Preporod
logo
  • Novosti
    • Novosti
    • Pregovori
    • Iz medija
    • Obavijesti i ostale vijesti
    • Komentar
    • Satira
    • Foto galerije
  • O nama
    • Uvodna riječ
    • Tijela sindikata
      • Predsjednik sindikata
      • Predsjedničko vijeće
      • Glavno vijeće
      • Skupština sindikata
      • Nadzorno vijeće
      • Sud časti
    • Članstvo
    • Povjerenici
  • Za članove
    • Korisnička zona
    • Blagajna uzajamne pomoći
    • Pogodnosti za članove
    • Glasilo sindikata
    • Forum
  • Pravna pomoć
    • Pravna služba sindikata
    • Baza pravnih savjeta
  • Za povjerenike
    • APLIKACIJE
    • Prijavi se
  • Dokumenti
  • Kontakt
  • Zaštita osobnih podataka
©Sindikat Preporod
Preporod strankama uputio 8 pitanja koja zanimaju učitelje i profesore
01 September 2016
Gospodin Njavro iz HDZ-a predložio da reformu školstva preuzme čovjek koji misli da vlč. Sudac može lebdjeti
02 September 2016
Novosti
STIGLI PRVI ODGOVORI!
2. rujna 2016. by Goran Skok in Novosti
02.09.2016. Sindikat Preporod uputio je političkim strankama i koalicijama 8 pitanja koja zanimaju učitelje i profesore. Zivi_zid_logo Samo 2 sata nakon što su pitanja postavljena na konferenciji za medije, odgovori su poslani iz stranke Živi zid. Sat vremena nakon njih stigli su i odgovori iz Stranke rada i solidarnosti. unnamed Odgovore ostalih stranaka i koalicija očekujemo do utorka 6. rujna, kada ćemo ih proslijediti svome članstvu, zaposlenima u osnovnim i srednjim školama i objaviti ih javno. Još jednom pozivamo sve stranke i koalicije da odgovore na postavljena pitanja.   Pitanja:

Pitanja političkim strankama i koalicijama

  1. Realizacija Sporazuma o osnovici za plaće u javnim službama?
a) Sporazum treba poštivati u cijelosti. b)Dogovoriti sa sindikatima-potpisnicima nove uvjete realizacije Sporazuma.       2. Smanjenje plaća učiteljima i nastavnicima s više od 20 godina staža? a) Rješenje koje treba hitno ispraviti. b) Postojeće  rješenje nema potrebe mijenjati.       3. Poslovi vezani uz državnu maturu i održavanje produžne nastave? a) To su tzv. ostali poslovi i nema potreba za njihovim dodatnim plaćanjem? b) Radi se o dodatnim poslovima i njihovo obavljanje treba posebno platiti.       4. Nadoknada putnih troškova u javnim službama? a) Nastaviti s primjenom rješenja prema kojem se ne podmiruju u cijelosti troškovi prijevoza s posla i na posao b) Sadašnje rješenje treba promijeniti u dijelovima koji onemogućavaju isplatu stvarnih troškova prijevoza.       5. Isplata božićnice, regresa, jubilarnih nagrada ili otpremnine? a) Ovršenim radnicima omogućiti isplatu ovih materijalnih prava na zaštićeni račun. b) Zadržati postojeće rješenje prema kojem se radniku usteže novac po osnovi ovih materijalnih prava.       6. Utjecaj radnika na upravljanje školskim ustanovama? a) Prihvatljivo je postojeće rješenje s tri predstavnika radnika u sedmeročlanom školskom odboru. b) Većina članova školskog odbora trebaju sačinjavati radnici školske ustanove.       7. Zbrinjavanje tehnoloških viškova u školama? a) Zadržati postojeći način rada Komisije za zbrinjavanje viškova rade. b) Komisije treba ili ukinuti ili njihov rad treba temeljito redefinirati na način da se spriječi diskriminacija radnika po bilo kojoj osnovi.        8. Pomoćni poslovi u školama? a) Ove poslove trebaju i dalje biti obavljati radnici zaposleni u školskim ustanovama. b) Potrebno je obavljanje ovih poslova prepustiti privatnim tvrtkama (outsourcing).          

Najnovije

  • Mlađa su djeca najviše pogođena COVID-zatvaranjima, pokazalo je novo istraživanje
    Mlađa su djeca najviše pogođena COVID-zatvaranjima, pokazalo je novo istraživanje
  • UTJECAJ PANDEMIJE NA UČENJE: KAMO I KAKO DALJE?
    UTJECAJ PANDEMIJE NA UČENJE: KAMO I KAKO DALJE?
  • DALEKOSEŽNI UČINCI ZATVARANJA ŠKOLA I NEDOSTATKA NASTAVE UŽIVO
    DALEKOSEŽNI UČINCI ZATVARANJA ŠKOLA I NEDOSTATKA NASTAVE UŽIVO
  • Kako gubitak znanja povezan s pandemijom koronavirusa pretvoriti u obrazovnu dobrobit
    Kako gubitak znanja povezan s pandemijom koronavirusa pretvoriti u obrazovnu dobrobit
  • Rezultati studije koju je provelo Sveučilište Harvard: Škole koje su prešle na online učenje naštetile su obrazovnim postignućima učenika u matematici
    Rezultati studije koju je provelo Sveučilište Harvard: Škole koje su prešle na online učenje naštetile su obrazovnim postignućima učenika u matematici

Pridruži se

  • Novosti
  • O nama
  • Za članove
  • Pravna pomoć
  • Za povjerenike
  • Dokumenti
  • Kontakt
  • Zaštita osobnih podataka
Copyright © 2016 |Orange web studio | www.orange-studio.hr | Materijal na ovim stranicama je zaštićen autorskim pravima i nije dozvoljeno korištenje slika i tekstova bez dozvole.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok