Preporod
logo
  • Novosti
    • Novosti
    • Pregovori
    • Iz medija
    • Obavijesti i ostale vijesti
    • Komentar
    • Satira
    • Foto galerije
  • O nama
    • Uvodna riječ
    • Tijela sindikata
      • Predsjednik sindikata
      • Predsjedničko vijeće
      • Glavno vijeće
      • Skupština sindikata
      • Nadzorno vijeće
      • Sud časti
    • Članstvo
    • Povjerenici
  • Za članove
    • Korisnička zona
    • Blagajna uzajamne pomoći
    • Pogodnosti za članove
    • Glasilo sindikata
    • Forum
  • Pravna pomoć
    • Pravna služba sindikata
    • Baza pravnih savjeta
  • Za povjerenike
    • APLIKACIJE
    • Prijavi se
  • Dokumenti
  • Kontakt
  • Zaštita osobnih podataka
©Sindikat Preporod
VIDEO: Pogledajte video sretnih učenika, zadovoljnih učitelja i uređenih škola!
20 July 2019
Kad o školstvu odlučuje politika, ne treba čuditi sječa maturanata
22 July 2019
Iz medija
Škola puna nesretnih učitelja ne može postići svoj prvotni cilj
21. srpnja 2019. by Sindikat Preporod in Iz medija
Najbolji administratori naporno rade na tome da bi se njihovi učitelji osjećali sretno i zadovoljno, da bi imali potporu među kolegama i da bi se osjećali cijenjenima. Dobar dio toga može se svesti na to da vaš cilj bude sreća vaših učitelja. Piše: teachthought.com, Školski portal, 21.07.2019. Iako cilj škole nije „učitelje učiniti sretnima“, škola puna nesretnih učitelja ne može postići svoj prvotni cilj: poboljšanje života djece. Bez obzira na to je li riječ o učitelju ili profesionalcu u nekome drugom polju, istraživanja pokazuju jasnu povezanost između sreće zaposlenika i kvalitete obavljenog rada. Kao edukacijski administrator, možete pomoći u tome tako da svojim učiteljima pokažete da doista marite za njih i njihove živote. OSAM JEDNOSTAVNIH NAČINA DA SE POBRINETE DA SE UČITELJI OSJEĆAJU CIJENJENIMA
 1) UPOZNAJTE, ZBLIŽITE SE I SURAĐUJTE SA SVAKIM UČITELJEM POJEDINAČNO.
To ne znači da morate biti na „ti“ sa svakim članom svog osoblja. Također pomaže ako ste otvoreni u vezi s time koliko cijenite sve ono što učitelji rade za vas i vašu školu. Čak i malo zahvalnosti može mnogo značiti.
2) SLAVITE RAZVOJ I POSTIGNUĆE.
Umjesto da dijelite nagrade za „učitelja godine“, slavite razvoj i postignuća učitelja tijekom vremena.
3) PITAJTE SVOJE UČITELJE O NJIHOVIM ZAMISLIMA I MIŠLJENJIMA TE ZATIM POZORNO SLUŠAJTE.
Ako učitelji mogu dati svoje iskustvo i stručnost, ne samo da će se osjećati cijenjenima već će to napraviti iz pravog razloga: njihove sposobnosti i strasti za poučavanjem.
4) BUDITE ISKRENI.
Neiskrenost, kao malo što, brzo može postići učinak suprotan od onoga da se netko osjeća cijenjenime. Iskrenost je ključna za uzajamno poštovanje.
5) OBJAVITE NJIHOV USPJEH I IZVAN ŠKOLE.
Objavljivanje učiteljeva uspjeha izvan škole – roditeljima, drugim učiteljima u drugim školama, administratorima, lokalnim medijima ili vašoj globalnoj mreži za profesionalno učenje.  Prepoznavanje truda i sposobnosti vaših učitelja motivira učitelje, ali još važnije – to je nešto što biste trebali napraviti.
6) STVARANJE TIMA (TEAM-BUILDING) U SKLOPU NEKOG DOGAĐAJA.
Bez obzira na to je li riječ o sastanku školskog osoblja koji ste pretvorili u nešto zabavno ili o objedu, zakazivanje team buildinga za učitelje može smanjiti stres, dati vašim učiteljima do znanja da marite za njihovo blagostanje i dati im mogućnost da međusobno razgovaraju na slobodan način. Ako nemate vremena sami to organizirati, potražite tvrtku koja se specijalizirala za planiranje poslovnih događaja. Oni mogu prilagoditi događaj vašim potrebama. Druženje s vašim školskim osobljem omogućuje mu da vas vide kao stvarnu osobu, a ne samo administratora. Osjećaj da su dio tima može pomoći učiteljima da se lakše nose s teškoćama i s količinom posla.
7) OSTAVLJAJTE ZAHVALNICE.
Pokazivanje zahvalnosti učiteljima ne zahtijeva uvijek novac, događaje, najave, društvene medije ili svečanost dodjela nagrada. Istinska zahvala, čak i za neku sitnicu koju ste primijetili i zapisali na ljepljivi papirić i ostavili na njihovu stolu, može značiti vrlo mnogo u smislu prenošenja zahvalnosti i poštovanja.
8) POMOZITE IM DA UČE, RAZVIJAJU SE I RASTU.
Nitko se ne želi osjećati kao da radi monoton posao bez prostora za razvijanje i poboljšanje. Pomozite svojim učiteljima da uče, razvijaju se i rastu. Bez obzira na to je li riječ o pohađanju radionica ili tečajeva profesionalnog razvoja, takve inicijative pomažu izgraditi kapacitet i samopouzdanje koje učiteljima pomaže da se osjećaju sposobnima, podržanima i cijenjenima. Ako im pokažete da vjerujete da mogu postići mnogo više, oni vas zasigurno neće razočarati.

Najnovije

  • Mlađa su djeca najviše pogođena COVID-zatvaranjima, pokazalo je novo istraživanje
    Mlađa su djeca najviše pogođena COVID-zatvaranjima, pokazalo je novo istraživanje
  • UTJECAJ PANDEMIJE NA UČENJE: KAMO I KAKO DALJE?
    UTJECAJ PANDEMIJE NA UČENJE: KAMO I KAKO DALJE?
  • DALEKOSEŽNI UČINCI ZATVARANJA ŠKOLA I NEDOSTATKA NASTAVE UŽIVO
    DALEKOSEŽNI UČINCI ZATVARANJA ŠKOLA I NEDOSTATKA NASTAVE UŽIVO
  • Kako gubitak znanja povezan s pandemijom koronavirusa pretvoriti u obrazovnu dobrobit
    Kako gubitak znanja povezan s pandemijom koronavirusa pretvoriti u obrazovnu dobrobit
  • Rezultati studije koju je provelo Sveučilište Harvard: Škole koje su prešle na online učenje naštetile su obrazovnim postignućima učenika u matematici
    Rezultati studije koju je provelo Sveučilište Harvard: Škole koje su prešle na online učenje naštetile su obrazovnim postignućima učenika u matematici

Pridruži se

  • Novosti
  • O nama
  • Za članove
  • Pravna pomoć
  • Za povjerenike
  • Dokumenti
  • Kontakt
  • Zaštita osobnih podataka
Copyright © 2016 |Orange web studio | www.orange-studio.hr | Materijal na ovim stranicama je zaštićen autorskim pravima i nije dozvoljeno korištenje slika i tekstova bez dozvole.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok