Preporod
logo
  • Novosti
    • Novosti
    • Pregovori
    • Iz medija
    • Obavijesti i ostale vijesti
    • Komentar
    • Satira
    • Foto galerije
  • O nama
    • Uvodna riječ
    • Tijela sindikata
      • Predsjednik sindikata
      • Predsjedničko vijeće
      • Glavno vijeće
      • Skupština sindikata
      • Nadzorno vijeće
      • Sud časti
    • Članstvo
    • Povjerenici
  • Za članove
    • Korisnička zona
    • Blagajna uzajamne pomoći
    • Pogodnosti za članove
    • Glasilo sindikata
    • Forum
  • Pravna pomoć
    • Pravna služba sindikata
    • Baza pravnih savjeta
  • Za povjerenike
    • APLIKACIJE
    • Prijavi se
  • Dokumenti
  • Kontakt
  • Zaštita osobnih podataka
©Sindikat Preporod
Čak 16 tisuća osnovaca odselilo se s roditeljima, nestala 664 razreda
09 May 2017
Sjedni, odličan!
19 May 2017
Iz medija
Revolucija: Finska će postati prva zemlja na svijetu koja će ukinuti sve predmete u školi!
15. svibnja 2017. by Sindikat Preporod in Iz medija
Izvor: atma.hr Velika promjena će uključivati ukidanje svih predmeta iz kurikuluma. U Finskim školama dolazi revolucija u obliku uništavanja svih formalnih školskih predmeta, piše Enlightened consciousness.
learn-1996845_960_720
Foto: pixabay.com
Voditelj Odjela obrazovanja u Helsinkiju, Marjo Kyllonen, objavio je kako vjeruje da je postojeći način podučavanja djece temeljen na modelu koji je koristio studentima i učenicima na početku 1900-ih, ali sada više nije relevantan ni koristan u našem moderniziranom načinu učenja. Snažno vjeruje da su se naše potrebe promijenile i da trebamo prilagoditi naše poučavanje kako bi se ono uskladilo s našim novim načinom razmišljanja i razvoja. Velike promjene će uključivati uklanjanje svih predmeta iz kurikuluma, kako su predložili finski službenici, koji će se zamijeniti proučavanjem individualnih događaja i fenomena. To znači da učenici više neće imati individualne satove predmeta kao što su matematika, zemljopis i povijest, već će umjesto toga proučavati događaj, poput drugog svjetskog rata, iz perspektive matematike, geografije i povijesti. Predložena je čak i nastava nazvana „rad u kafiću“ koja će kod učenika razviti vještine komuniciranja na engleskom jeziku, ekonomije i komunikacije. Novi sistem, kojeg se planira uvesti 2020.g., uvest će se učenicima sa 16 godina, što znači da nakon što završe svoje inicijalno obrazovanje iz širokog polja predmeta, mogu sami birati koji specifični događaj ili koji fenomen žele proučavati, temeljeno na njihovim interesima i budućim izgledima. Osnovna ideja je eliminirati odustajanje i neuključenost učenika koji moraju slušati individualne satove nastave za koje vjeruju da im neće trebati s obzirom na njihove nade i ambicije  o budućoj karijeri, već će umjesto toga primjenjivati to gradivo na specifičnu temu koju sami izaberu, pri čemu će steći isto znanje i vještine, ali će ih koristiti na mnogo produktivniji način koji je korisniji za njihovo individualno učenje. Finski edukacijski sistem također potiče kolektivni rad, što znači da će učenici raditi zajedno u malim grupama u kojim će se diskutirati, umjesto da sjede pojedinačno u klupama gdje ih poučava jedan učitelj. Ovaj novi sistem će od svih nastavnika tražiti da budu širokih pogleda i prilagodljivi novom sistemu poučavanja, a oko 70% nastavnika u Helsinkiju su već počeli s pripremama za novi način poučavanja, a kao rezultat će dobiti povećanje plaće. Kao sistem školstva koji se smatra jednim od najboljih u svijetu, je li ova drastična promjena u načinu kako se poučava našu djecu pionirski pristup koji pokazuje drugim zemljama put za buduće generacije? Prevela: Suzana Prnjak za atma.hr  

Najnovije

  • Mlađa su djeca najviše pogođena COVID-zatvaranjima, pokazalo je novo istraživanje
    Mlađa su djeca najviše pogođena COVID-zatvaranjima, pokazalo je novo istraživanje
  • UTJECAJ PANDEMIJE NA UČENJE: KAMO I KAKO DALJE?
    UTJECAJ PANDEMIJE NA UČENJE: KAMO I KAKO DALJE?
  • DALEKOSEŽNI UČINCI ZATVARANJA ŠKOLA I NEDOSTATKA NASTAVE UŽIVO
    DALEKOSEŽNI UČINCI ZATVARANJA ŠKOLA I NEDOSTATKA NASTAVE UŽIVO
  • Kako gubitak znanja povezan s pandemijom koronavirusa pretvoriti u obrazovnu dobrobit
    Kako gubitak znanja povezan s pandemijom koronavirusa pretvoriti u obrazovnu dobrobit
  • Rezultati studije koju je provelo Sveučilište Harvard: Škole koje su prešle na online učenje naštetile su obrazovnim postignućima učenika u matematici
    Rezultati studije koju je provelo Sveučilište Harvard: Škole koje su prešle na online učenje naštetile su obrazovnim postignućima učenika u matematici

Pridruži se

  • Novosti
  • O nama
  • Za članove
  • Pravna pomoć
  • Za povjerenike
  • Dokumenti
  • Kontakt
  • Zaštita osobnih podataka
Copyright © 2016 |Orange web studio | www.orange-studio.hr | Materijal na ovim stranicama je zaštićen autorskim pravima i nije dozvoljeno korištenje slika i tekstova bez dozvole.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok