Preporod
logo
  • Novosti
    • Novosti
    • Pregovori
    • Iz medija
    • Obavijesti i ostale vijesti
    • Komentar
    • Satira
    • Foto galerije
  • O nama
    • Uvodna riječ
    • Tijela sindikata
      • Predsjednik sindikata
      • Predsjedničko vijeće
      • Glavno vijeće
      • Skupština sindikata
      • Nadzorno vijeće
      • Sud časti
    • Članstvo
    • Povjerenici
  • Za članove
    • Korisnička zona
    • Blagajna uzajamne pomoći
    • Pogodnosti za članove
    • Glasilo sindikata
    • Forum
  • Pravna pomoć
    • Pravna služba sindikata
    • Baza pravnih savjeta
  • Za povjerenike
    • APLIKACIJE
    • Prijavi se
  • Dokumenti
  • Kontakt
  • Zaštita osobnih podataka
©Sindikat Preporod
VIDEO: Dodjela donacija kolagama Sisačko-moslavačke županije čija je imovina stradala u potresu
10 February 2021
Plaća za veljaču bit će isplaćena u utorak 9. ožujka
26 February 2021
Iz medija
Profesorica s Banovine: Mnoga djeca ne žele pričati o potresu
10. veljače 2021. by Sindikat Preporod in Iz medija
10.02.2021. HTV Profesorica Rizmaul smatra kako bi ministar Fuchs osobno trebao doći u Banovinu i obići sve škole kako bi stekao uvid u stanje na terenu te probleme s kojima se nastavnici i učenici susreću. Nakon razornog potresa, 17 škola u Banovini zbog velikih oštećenja na objektima dobilo je suglasnost ministarstva obrazovanja za odgodu početka drugog polugodišta .Ipak, u ostalim školama nastava je sredinom siječnja nastavljena. Ana Rizmaul, profesorica je likovne umjetnosti u četiri srednje škole: u Glini, Topuskom, Hrvatskoj Kostajnici i Sisku. Rizmaul je u emisiji "Studio 4" rekla da svi učenici škole u Glini redovito pohađaju nastavu. Samo jedna učenica se dosad ispisala iz te škole. - Još postoji određen broj učenika koji nije na našem području, ali u nekakvim anketama koje smo kao razrednici radili oni nisu izrazili da se neće vratiti, to je samo splet okolnosti u kojima su privremeno. Na ovom terenu i gdje ja radim sve su kolege dostupne, rekla je. Sa svojim učenicima je na prvom satu razgovarala o tradicijskoj arhitekturi kao inspiraciji i mogućem rješenju, ali i nekim alternativnim primjerima arhitektonske gradnje koja je iskoristiva s materijalom koji je dostupan. S obzirom na to da je škola u Glini dobila crvenu naljepnicu za veći dio građevine, najvjerojatnije će morati pristupiti modularnom rješenju. - To su pitanja koja su učenicima nepoznata i ja sam smatrala da ih trebam uputiti, kaže Rizmaul. Drugo pitanje kojim su se bavili je pitanje interpolacije – uklapanja građevina u postojeća urbana tkiva. Učenici su, kaže, dobro reagirali. - Imamo 46 učenika koji imaju ili narančastu ili crvenu naljepnicu. Većina je našla privremeni smještaj ili su u kontejnerima. Govoriti o životu u takvom prostoru za mene je priča o opstanku. Mnoga djeca ne žele pričati o potresu, kaže profesorica. Rizmaul ističe da je međusobno oduševljenje što se napokon vide uživo u školi bilo teško sakriti. Što se tiče stručne pomoći, kaže da su im na raspolaganju različite vrste savjetovanja. - Otvorenost prema učenicima, uvijek i u svakoj prilici, moji učenici meni mogu pristupiti i reći što ih tišti. Možda je još i rano, mi smo konstantno izloženi podrhtavanjima. Taman pomislite da je dan završio i onda se pred san nešto zatrese, kaže profesorica Rizmaul. Za škole u kojima radi, kaže kako ne može primijetiti da je itko od osoblja nakon potresa otišao. - Nama nije nepoznata situacija da kolege dolaze i odlaze, imamo velik broj profesora putnika. Mi smo navikli brzo reagirati i brzo se snalaziti. Nisam vidjela ministra obrazovanja na prostoru Sisačko-moslavačke županije, po meni on bi trebao doći u svaku školu i vidjeti stanje na terenu, kazala je. - Imamo konkretne probleme, da se ljudi trebaju vratiti u kuće, a jedan od problema je i alternativni prostor za škole u koje se nije moguće vratiti. Od četiri u kojima radim, dvije nisu spremne za fizički susret s učenicima, one već sada imaju ograničene kapacitete. Ono što ravnateljica Gline čini za svoju školu, nadilazi ljudsku snagu. Računa se na neke prostore u kojima ćemo biti gosti, dodaje Rizmaul dodajući da je mogući povratak za sve razrede tek nakon proljetnih praznika. Za kraj je istaknula kako su im potrebni timovi koji će doći u škole i obići nastavnike i učenike. - Osim korone, maturanti na Baniji su sada u takvoj neprirodnoj situaciji. Svaka želja za normalnim životom iziskuje enormnu snagu. Gubitak koji smo doživjeli za mnoge je nenadoknadiv. Na našem terenu je proglašena katastrofa, ali mi moramo živjeti i raditi. Svaki dan vas potiče na akciju. Ljudi različito reagiraju. Nama na terenu svi nude brojeve, ali to nije čovjek. Nama trebaju timovi koji će pokucati na naša vrata. Velika vojska volontera koja se slila nama svima su davali veliku nadu, ali ti ljudi imaju svoje granice, zaključila je.

Najnovije

  • Mlađa su djeca najviše pogođena COVID-zatvaranjima, pokazalo je novo istraživanje
    Mlađa su djeca najviše pogođena COVID-zatvaranjima, pokazalo je novo istraživanje
  • UTJECAJ PANDEMIJE NA UČENJE: KAMO I KAKO DALJE?
    UTJECAJ PANDEMIJE NA UČENJE: KAMO I KAKO DALJE?
  • DALEKOSEŽNI UČINCI ZATVARANJA ŠKOLA I NEDOSTATKA NASTAVE UŽIVO
    DALEKOSEŽNI UČINCI ZATVARANJA ŠKOLA I NEDOSTATKA NASTAVE UŽIVO
  • Kako gubitak znanja povezan s pandemijom koronavirusa pretvoriti u obrazovnu dobrobit
    Kako gubitak znanja povezan s pandemijom koronavirusa pretvoriti u obrazovnu dobrobit
  • Rezultati studije koju je provelo Sveučilište Harvard: Škole koje su prešle na online učenje naštetile su obrazovnim postignućima učenika u matematici
    Rezultati studije koju je provelo Sveučilište Harvard: Škole koje su prešle na online učenje naštetile su obrazovnim postignućima učenika u matematici

Pridruži se

  • Novosti
  • O nama
  • Za članove
  • Pravna pomoć
  • Za povjerenike
  • Dokumenti
  • Kontakt
  • Zaštita osobnih podataka
Copyright © 2016 |Orange web studio | www.orange-studio.hr | Materijal na ovim stranicama je zaštićen autorskim pravima i nije dozvoljeno korištenje slika i tekstova bez dozvole.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok