Preporod
logo
  • Novosti
    • Novosti
    • Pregovori
    • Iz medija
    • Obavijesti i ostale vijesti
    • Komentar
    • Satira
    • Foto galerije
  • O nama
    • Uvodna riječ
    • Tijela sindikata
      • Predsjednik sindikata
      • Predsjedničko vijeće
      • Glavno vijeće
      • Skupština sindikata
      • Nadzorno vijeće
      • Sud časti
    • Članstvo
    • Povjerenici
  • Za članove
    • Korisnička zona
    • Blagajna uzajamne pomoći
    • Pogodnosti za članove
    • Glasilo sindikata
    • Forum
  • Pravna pomoć
    • Pravna služba sindikata
    • Baza pravnih savjeta
  • Za povjerenike
    • APLIKACIJE
    • Prijavi se
  • Dokumenti
  • Kontakt
  • Zaštita osobnih podataka
©Sindikat Preporod
Pregovori za GKU u srednjim školama – 5. dio
13 December 2017
Što očekuju zaposlenici u školama?
13 December 2017
Iz medija
Preporod: Unaprijediti položaj učitelja koji rade s djecom s poteškoćama
13. prosinca 2017. by Sindikat Preporod in Iz medija

HRT/11.12.2017

Predstavnici Sindikata zaposlenika u hrvatskom školstvu Preporod održali su konferenciju na kojoj su istaknuli kako od prosvjetnih vlasti očekuju da, zajedno sa sindikatima, unaprijede profesionalni status i materijalni položaj učitelja i nastavnika koji rade s učenicima s poteškoćama u razvoju.

O radu s djecom s teškoćama, kao o najvećem izazovu u pregovorima za granske kolektivne ugovore u školstvu, na konferenciji u riječkom Centru za odgoj i obrazovanje govorili su predsjednik sindikata Preporod Željko Stipić te Brigita Filipović Papić i Igor Jovanović. 8bbd2cb194128a70d622Rad učitelja i nastavnika s djecom s poteškoćama prema kolektivnom ugovoru spada u tzv. posebne uvjete rada. Prema mišljenju Sindikata zaposlenika u školstvu Preporod, oni su sramotno potplaćeni za svoj rad. Neto povećanje plaće od 170 kuna apsolutno je neprihvatljivo, smatraju u sindikatu. Također smatraju nepravednim što je kolektivnim ugovorom reguliran samo rad učitelja prema prilagođenom programu. Predsjednik Preporoda naglasio je da je cilj sindikata uvesti zasebno i vrednovanje rada prema individualiziranim programima, u srednje škole uvesti pojedinačno vrednovanje prema broju učenika, a ne skupno, prema razrednom odjelu, te povećati vrijednost postojećeg uvećanja plaće za rad s učenicima koji se školuju prema prilagođenom programu. Istaknuo je da su poseban problem uvećanja plaće za rad u posebnim razrednim odjelima pri redovitim školama i za rad u posebnim ustanovama za djecu s poteškoćama u razvoju u kojima, kako je rekao, zaposlenici također očekuju bolje vrednovanje rada. 159970_79da67de8c8c4ca59655 81769d5d9062db599503

Najnovije

  • Mlađa su djeca najviše pogođena COVID-zatvaranjima, pokazalo je novo istraživanje
    Mlađa su djeca najviše pogođena COVID-zatvaranjima, pokazalo je novo istraživanje
  • UTJECAJ PANDEMIJE NA UČENJE: KAMO I KAKO DALJE?
    UTJECAJ PANDEMIJE NA UČENJE: KAMO I KAKO DALJE?
  • DALEKOSEŽNI UČINCI ZATVARANJA ŠKOLA I NEDOSTATKA NASTAVE UŽIVO
    DALEKOSEŽNI UČINCI ZATVARANJA ŠKOLA I NEDOSTATKA NASTAVE UŽIVO
  • Kako gubitak znanja povezan s pandemijom koronavirusa pretvoriti u obrazovnu dobrobit
    Kako gubitak znanja povezan s pandemijom koronavirusa pretvoriti u obrazovnu dobrobit
  • Rezultati studije koju je provelo Sveučilište Harvard: Škole koje su prešle na online učenje naštetile su obrazovnim postignućima učenika u matematici
    Rezultati studije koju je provelo Sveučilište Harvard: Škole koje su prešle na online učenje naštetile su obrazovnim postignućima učenika u matematici

Pridruži se

  • Novosti
  • O nama
  • Za članove
  • Pravna pomoć
  • Za povjerenike
  • Dokumenti
  • Kontakt
  • Zaštita osobnih podataka
Copyright © 2016 |Orange web studio | www.orange-studio.hr | Materijal na ovim stranicama je zaštićen autorskim pravima i nije dozvoljeno korištenje slika i tekstova bez dozvole.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok