Preporod
logo
  • Novosti
    • Novosti
    • Pregovori
    • Iz medija
    • Obavijesti i ostale vijesti
    • Komentar
    • Satira
    • Foto galerije
  • O nama
    • Uvodna riječ
    • Tijela sindikata
      • Predsjednik sindikata
      • Predsjedničko vijeće
      • Glavno vijeće
      • Skupština sindikata
      • Nadzorno vijeće
      • Sud časti
    • Članstvo
    • Povjerenici
  • Za članove
    • Korisnička zona
    • Blagajna uzajamne pomoći
    • Pogodnosti za članove
    • Glasilo sindikata
    • Forum
  • Pravna pomoć
    • Pravna služba sindikata
    • Baza pravnih savjeta
  • Za povjerenike
    • APLIKACIJE
    • Prijavi se
  • Dokumenti
  • Kontakt
  • Zaštita osobnih podataka
©Sindikat Preporod
Zašto je ministrici Divjak normalno da profesori volontiraju?
11 October 2017
“Preporod”: o statusu 180 tisuća radnika ne može se pregovarati na brzinu
13 October 2017
Novosti
Pregovori za TKU – sastanak 2.
12. listopada 2017. by Sindikat Preporod in Novosti

11.listopada 2017.

Drugi krug

Pregovori o novom Temeljnom kolektivnom ugovoru (TKU) nastavljeni su u srijedu 11. listopada u Ministarstvu rada i mirovinskog sustava. Sastanak je započeo osvrtom na primjedbe vezane uz pojedine članke Protokola kojim bi se trebala definirati pravila ponašanja stranaka u pregovorima. Nakon usuglašavanja i definiranja članaka Protokola, došlo je do prijepora oko potpisivanja istog. Dok su predsjednica Sindikata hrvatskih učitelja Sanja Šprem i Predsjednik Velikog vijeća Nezavisnog sindikata znanosti i visokog obrazovanja Vilim Ribić smatrali kako je dovoljno da Protokol potpiše većina pregovarača kako bi se on primjenjivao na sve članove u pregovoru, ministar Marko Pavić je inzistirao kako Protokol trebaju potpisati svi obzirom da pravila vrijede za sve ili će se, u suprotnom, pregovarati bez Protokola. Pri tom je dogovoreno kako će se Protokol ponuditi na potpisivanje na idućem sastanku. O zapisnicima Prilikom razgovora o vođenju službenih zapisnika s pregovora došlo je do nesuglasja. Dok su se Sanja Šprem i Vilim Ribić zalagali za bilježenje samo zaključaka bez potrebe bilježenja izdvojenih mišljenja, na inzistiranje ministra Pavića dogovoreno je kako će u zapisniku bilježiti i izdvojena mišljenja smatrajući ih jednako važnim. Radne skupine Ministar Marko Pavić je potom izložio svoje viđenje odvijanja pregovora za TKU i rekao kako bi se pregovori trebali odvijati kroz tri faze. Prva faza bi bila “čišćenje“ kako je nazvao usklađivanje Zakona, TKU i GKU. Druga faza bi bio zajednički rad skupine koja bi se bavila prijevozom i pravnim pitanjima, a sastojala bi se od po 5 članova Vlade, 5 članova sindikata pregovarača i po potrebi najviše 2 savjetnika. U trećoj fazi bi se pregovaralo o osnovici plaće. Pri tom nije pristao na prijedlog Sanje Šprem koja je predlagala četiri radne skupine, koje bi radile odvojeno. Predlagala je da  jedna skupina radi na pitanjima radnih odnosa, druga na problematici prijevoza, treća bi se bavila problematikom materijalnih i drugih prava radnika dok bi se četvrta bavila osnovicom  i cijenom rada. Kratki rok do isteka TKU-a Zbog kratkog roka koji je preostao do isteka TKU-a, predloženo je da se s radom krene već u četvrtak 12. listopada kada bi se do 13h trebala znati i u javiti u Ministarstvo rada i mirovinskog sustava imena 5 članova radnih skupina i po potrebi po dva savjetnika, kako bi se već u petak 13. listopada moglo nastaviti s radom. Pri tom je dogovoreno da se do ponedjeljka 16. listopada usuglase stavovi oko interesnih pitanja, dok bi se u utorak 17. listopada dogovorili kojom će dinamikom raditi skupine. Pri samom kraju sastanka, Sanja Šprem je zamolila ministra Marka Pavića da donese odluku o pokretanju pregovora za GKU, na što je ministar Pavić obećao kako će već sutra u Vladi pitati za proceduru, i pri tom rekao kako je svjestan kratkoće vremena te će se svakako potruditi da se ovi pregovarački procesi ubrzaju.

Najnovije

  • UTJECAJ PANDEMIJE NA UČENJE: KAMO I KAKO DALJE?
    UTJECAJ PANDEMIJE NA UČENJE: KAMO I KAKO DALJE?
  • DALEKOSEŽNI UČINCI ZATVARANJA ŠKOLA I NEDOSTATKA NASTAVE UŽIVO
    DALEKOSEŽNI UČINCI ZATVARANJA ŠKOLA I NEDOSTATKA NASTAVE UŽIVO
  • Kako gubitak znanja povezan s pandemijom koronavirusa pretvoriti u obrazovnu dobrobit
    Kako gubitak znanja povezan s pandemijom koronavirusa pretvoriti u obrazovnu dobrobit
  • Rezultati studije koju je provelo Sveučilište Harvard: Škole koje su prešle na online učenje naštetile su obrazovnim postignućima učenika u matematici
    Rezultati studije koju je provelo Sveučilište Harvard: Škole koje su prešle na online učenje naštetile su obrazovnim postignućima učenika u matematici
  • Primjeri OECD-ovih inicijativa za kontinuitet i oporavak obrazovanja (2)
    Primjeri OECD-ovih inicijativa za kontinuitet i oporavak obrazovanja (2)

Pridruži se

  • Novosti
  • O nama
  • Za članove
  • Pravna pomoć
  • Za povjerenike
  • Dokumenti
  • Kontakt
  • Zaštita osobnih podataka
Copyright © 2016 |Orange web studio | www.orange-studio.hr | Materijal na ovim stranicama je zaštićen autorskim pravima i nije dozvoljeno korištenje slika i tekstova bez dozvole.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok