Preporod
logo
  • Novosti
    • Novosti
    • Pregovori
    • Iz medija
    • Obavijesti i ostale vijesti
    • Komentar
    • Satira
    • Foto galerije
  • O nama
    • Uvodna riječ
    • Tijela sindikata
      • Predsjednik sindikata
      • Predsjedničko vijeće
      • Glavno vijeće
      • Skupština sindikata
      • Nadzorno vijeće
      • Sud časti
    • Članstvo
    • Povjerenici
  • Za članove
    • Korisnička zona
    • Blagajna uzajamne pomoći
    • Pogodnosti za članove
    • Glasilo sindikata
    • Forum
  • Pravna pomoć
    • Pravna služba sindikata
    • Baza pravnih savjeta
  • Za povjerenike
    • APLIKACIJE
    • Prijavi se
  • Dokumenti
  • Kontakt
  • Zaštita osobnih podataka
©Sindikat Preporod
NAGRAĐIVANJA IZVRSNOSTI ILI LOJALNOSTI?
13 May 2019
Potpiši peticiju “Ukidanje mogućnosti anonimnog prijavljivanja učitelja i nastavnika u hrvatskim školama”
15 May 2019
Novosti
Peticija učitelja: ‘Zaštitite nas i onemogućite anonimne prijave’
15. svibnja 2019. by Sindikat Preporod in Novosti

Pišu: Ana Dasović, Denis Gaščić Srijeda, 24 SATA, 15.05.2019. 

Petnaestogodišnjacima koji su pobjegli sa sedam nastavnih sati i otišli piti na plažu razrednica je u suradnji s roditeljima opravdala svih sedam sati.
tamara
Tamara Šoić
Tim je riječima Tamara Šoić, nastavnica hrvatskog jezika u riječkoj Tehničkoj školi, počela otvoreno pismo o situaciji u kojoj se, kako smatra, nepravedno našla jer je izrazila svoje mišljenje. - Oni su tog 20. ožujka otišli na prosvjed za klimu, no u popodnevnim satima, iza 14, nisu se vratili na moj blok-sat nego su produžili na plažu. Kasnije im je sve razrednica u dogovoru s roditeljima opravdala! Na sljedećem sam se satu izvikala na njih i istaknula kako nije dobar roditelj onaj koji opravdava djetetu bježanje iz škole - ispričala nam je Šoić dodajući da su joj uskoro su stigle dvije savjetnice iz AZOO-a, a jedna je bila posebno zlonamjerna. - Ovo smatram udarcima ispod pojasa. Ovo mi se čini kao osobna osveta - kaže Tamara Šoić, od koje je, kako tvrdi, savjetnica zatražila da se ispriča za svoje ponašanje pred razredom, kao i za jedinice koje im je podijelila. - Ne pada mi na pamet. Pa kakvu onda poruku šaljem svome razredu? Uostalom, ja stojim i ostajem iza svake riječi koju sam izgovorila - ističe Šoić. - Teško mi je govoriti o predmetu jer se radi o djeci, a on je, uostalom, još otvoren - kazala nam je Mirjana Kazija, savjetnica Agencije za odgoj i obrazovanje, koja je pristala na razgovor iako ju Tamara Šoić nije prozvala imenom i prezimenom. - Žao mi je što to moram reći, ali kolegica nije Ivana Orleanska obrazovnog sustava da bismo se svi bavili njome zbog njezinih egoističnih hirova - oštra je. Ističe da je Šoić prekršila etički kodeks škole, koji kaže da se prema učenicima, između ostalog, treba ponašati ljubazno. - Agencija na teren ne izlazi po svojoj volji ni prema osvetničkim pobudama. U ovom slučaju došli smo po naređenju prosvjetne inspekcije - iznosi savjetnica, koja ne vidi problem ni u ispričnicama. - Ne može škola u pitanje dovoditi ispričnice roditelja, isto kao što to ne može ni s liječničkim ispričnicama. Pa nije uloga škole da kaže roditeljima da su kreteni nego da ih educira kakve to posljedice nosi za djecu - mišljenje je savjetnice. Svoj nalaz, kaže, trenutačno dovršava. Peticija protiv anonimnih prijava Zaštitite sustav Mi, dolje potpisani učitelji i nastavnici, tražimo hitno izmjene i dopune Zakona o prosvjetnoj inspekciji. Zahtijevamo da se onemoguće anonimni podnesci prosvjetnoj inspekciji, navodi se u online peticiji koju je jučer objavila Mreža Nastavnici organizirano. Anonimnost prijava možda na prvi pogled štiti učenika od potencijalne ‘osvete’ učitelja, ali ovime je uveden instrument koji u nekim situacijama koči odgojno-obrazovni proces - navodi se u peticiji upućenoj ministrici Divjak, premijeru Plenkoviću i predsjedniku Hrvatskog sabora Jandrokoviću.

Najnovije

  • Mlađa su djeca najviše pogođena COVID-zatvaranjima, pokazalo je novo istraživanje
    Mlađa su djeca najviše pogođena COVID-zatvaranjima, pokazalo je novo istraživanje
  • UTJECAJ PANDEMIJE NA UČENJE: KAMO I KAKO DALJE?
    UTJECAJ PANDEMIJE NA UČENJE: KAMO I KAKO DALJE?
  • DALEKOSEŽNI UČINCI ZATVARANJA ŠKOLA I NEDOSTATKA NASTAVE UŽIVO
    DALEKOSEŽNI UČINCI ZATVARANJA ŠKOLA I NEDOSTATKA NASTAVE UŽIVO
  • Kako gubitak znanja povezan s pandemijom koronavirusa pretvoriti u obrazovnu dobrobit
    Kako gubitak znanja povezan s pandemijom koronavirusa pretvoriti u obrazovnu dobrobit
  • Rezultati studije koju je provelo Sveučilište Harvard: Škole koje su prešle na online učenje naštetile su obrazovnim postignućima učenika u matematici
    Rezultati studije koju je provelo Sveučilište Harvard: Škole koje su prešle na online učenje naštetile su obrazovnim postignućima učenika u matematici

Pridruži se

  • Novosti
  • O nama
  • Za članove
  • Pravna pomoć
  • Za povjerenike
  • Dokumenti
  • Kontakt
  • Zaštita osobnih podataka
Copyright © 2016 |Orange web studio | www.orange-studio.hr | Materijal na ovim stranicama je zaštićen autorskim pravima i nije dozvoljeno korištenje slika i tekstova bez dozvole.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok