Preporod
logo
  • Novosti
    • Novosti
    • Pregovori
    • Iz medija
    • Obavijesti i ostale vijesti
    • Komentar
    • Satira
    • Foto galerije
  • O nama
    • Uvodna riječ
    • Tijela sindikata
      • Predsjednik sindikata
      • Predsjedničko vijeće
      • Glavno vijeće
      • Skupština sindikata
      • Nadzorno vijeće
      • Sud časti
    • Članstvo
    • Povjerenici
  • Za članove
    • Korisnička zona
    • Blagajna uzajamne pomoći
    • Pogodnosti za članove
    • Glasilo sindikata
    • Forum
  • Pravna pomoć
    • Pravna služba sindikata
    • Baza pravnih savjeta
  • Za povjerenike
    • APLIKACIJE
    • Prijavi se
  • Dokumenti
  • Kontakt
  • Zaštita osobnih podataka
©Sindikat Preporod
Predloženi Granski kolektivni ugovor nije ostvario očekivanja, Divjak bez prolazne ocjene
24 April 2018
UCJENA
25 April 2018
Iz medija
OGORČENI ŠEF SINDIKATA ‘Pregovori s ministricom završili su debaklom! Nudila nam je bizarne iznose, pa toliko ja ostavljam za šišanje kod frizera!’
24. travnja 2018. by Sindikat Preporod in Iz medija
AUTOR:Mirela Lilek / Jutarnji list

OBJAVLJENO: 24.04.2018.

Pregovori o novom kolektivnom ugovoru za 20 tisuća zaposlenika u srednjim školama završili su potpunim debaklom. Dođe li do potpisivanja ovakvog kolektivnog, reformi se ne piše dobro jer nezadovoljan nastavnik može biti jedino kočničar reforme – upozorio je predsjednik Školskog sindikata Preporod Željko Stipić, uz najavu referenduma 25. i 26. travnja, kada će se članstvo izjašnjavati o tomu pristaje li na novi ugovor s rokom trajanja do 2022.

stipić press33Stipić ocjenjuje da je ministrica obrazovanja Blaženka Divjak pala na svom prvom pregovaračkom ispitu, jer najvažniji sindikalni zahtjevi nisu ostvareni i iduće četiri godine zaposlenici u srednjim školama ne mogu očekivati bolji materijalni položaj. Uvredljivo mu zvuče opravdanja da za prosvjetare nema, dok se milijardama kuna plaćaju rabljeni izraelski avioni i obnavljaju vozni parkovi ministarstva. Pritom su na pomolu, podsjeća, velike promjene u školama, čiji zaposlenici mogu očekivati više rada i obveza za podjednako ili manje novaca. Kolektivni po Stipiću sadrži nekolicinu kozmetičkih promjena, ali i besmislica poput dnevne nagrade od 10 kuna za nastavnike koji učenicima dolaze na nastavu od kuće (pritom je, pojašnjava, riječ o dva, tri slučaja). Bizarno je, tvrdi Stipić, nazvati nagradom 50 kuna "izletnine" koje bi nastavnici dobivali zbog pojačane odgovornosti tijekom višednevnih učeničkih izleta.
- Toliko ja ostavljam za šišanje kod frizera koje traje 15-ak minuta! Mahati takvim i sličnim primjerima i zvati ih poboljšanjem, pomalo je degutantno. Obje naknade ukazuju na obezvrijeđenost nastavničkog posla, kaže Stipić. - Ambicije ministrice očito nisu rješavanje problema u školstvu i bolji položaj nastavnika. Njezine ambicije idu u smjeru opremanja škola računalima pod egidom tzv. kurikularne reforme, rekao je. Na upit što znači dodatak takozvane, pojasnio je kako je Divjak u dobro osmišljen proces kurikularne reforme uključila nešto što nije njezina suština. - To što ćemo imati od jeseni ima jako malo veze s onime što su autori ozbiljno promišljali. Dokaza da se u reformu ide grlom u jagode je koliko hoćete. A pozitivne promjene u školama nemoguće su bez zadovoljnih učitelja i ministrica će ubrzo vidjeti što je propustila kroz kolektivne ugovore – smatra Stipić. Posebno je ogorčen jer je ministrica, pritisnuta od većinskog sindikata, pristala da se bez ikakvog nadzora po školama provode zapošljavanja pod patronatom većinskog sindikata, iako je bila upoznata s s dugogodišnjim posljedicama – nepotizmom i korupcijom pri zapošljavanju. Time je, zaključuje Stipić, Divjak preuzela odgovornost za malverzacije koje će se iduće četiri godine događati po pitanju zapošljavanja tehnoloških viškova, ali i okrenula leđa HDZ-u koji u predizbornom obećanju nije pristajao na takvo rješenje.

Najnovije

  • Mlađa su djeca najviše pogođena COVID-zatvaranjima, pokazalo je novo istraživanje
    Mlađa su djeca najviše pogođena COVID-zatvaranjima, pokazalo je novo istraživanje
  • UTJECAJ PANDEMIJE NA UČENJE: KAMO I KAKO DALJE?
    UTJECAJ PANDEMIJE NA UČENJE: KAMO I KAKO DALJE?
  • DALEKOSEŽNI UČINCI ZATVARANJA ŠKOLA I NEDOSTATKA NASTAVE UŽIVO
    DALEKOSEŽNI UČINCI ZATVARANJA ŠKOLA I NEDOSTATKA NASTAVE UŽIVO
  • Kako gubitak znanja povezan s pandemijom koronavirusa pretvoriti u obrazovnu dobrobit
    Kako gubitak znanja povezan s pandemijom koronavirusa pretvoriti u obrazovnu dobrobit
  • Rezultati studije koju je provelo Sveučilište Harvard: Škole koje su prešle na online učenje naštetile su obrazovnim postignućima učenika u matematici
    Rezultati studije koju je provelo Sveučilište Harvard: Škole koje su prešle na online učenje naštetile su obrazovnim postignućima učenika u matematici

Pridruži se

  • Novosti
  • O nama
  • Za članove
  • Pravna pomoć
  • Za povjerenike
  • Dokumenti
  • Kontakt
  • Zaštita osobnih podataka
Copyright © 2016 |Orange web studio | www.orange-studio.hr | Materijal na ovim stranicama je zaštićen autorskim pravima i nije dozvoljeno korištenje slika i tekstova bez dozvole.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok