Preporod
logo
  • Novosti
    • Novosti
    • Pregovori
    • Iz medija
    • Obavijesti i ostale vijesti
    • Komentar
    • Satira
    • Foto galerije
  • O nama
    • Uvodna riječ
    • Tijela sindikata
      • Predsjednik sindikata
      • Predsjedničko vijeće
      • Glavno vijeće
      • Skupština sindikata
      • Nadzorno vijeće
      • Sud časti
    • Članstvo
    • Povjerenici
  • Za članove
    • Korisnička zona
    • Blagajna uzajamne pomoći
    • Pogodnosti za članove
    • Glasilo sindikata
    • Forum
  • Pravna pomoć
    • Pravna služba sindikata
    • Baza pravnih savjeta
  • Za povjerenike
    • APLIKACIJE
    • Prijavi se
  • Dokumenti
  • Kontakt
  • Zaštita osobnih podataka
©Sindikat Preporod
VIDEO: Najava edukativnih skupova
18 February 2019
Zašto buja nasilje u školama? ‘Učitelji, nastavnici i stručni suradnici popravljaju za drugima’
28 February 2019
Iz medija
Ministarstvo: Učenika koji ‘ne može pasti’ trebalo je srušiti…
22. veljače 2019. by Sindikat Preporod in Iz medija
Autor: Denis Gašči, 24 sata 22.02.2019. 'Inspekcijsko tijelo je pogrešno postupilo'. Dočekali smo i tu rečenicu. Ministarstvo znanosti i obrazovanja izjasnilo se oko slučaja učenika zagrebačke Treće ekonomske škole, koji, vjerojatno prvi u povijesti, nije mogao pasti razred. Učenikovi su roditelji, i sami nastavnici po zanimanju, podsjećamo, uz pomoć birokratskih vještina uspjeli izbjeći da njihov sin padne razred, iako je prošle godine imao zaključene jedinice iz četiri predmeta, o čemu su 24sata prva pisala. Ministarstvo je uvažilo žalbu učenikove profesorice hrvatskog Bojane Milovski te poništilo čak četiri rješenja prosvjetne inspekcije. Inspekcija je, naime, naredila školi da učeniku poništi jedinicu zaključenu iz hrvatskog i bez ispita, na temelju dotadašnjeg rada, utvrdi novu ocjenu. Ta je odluka, međutim, samo jedna u nizu onih koje su, inače punoljetnom, učeniku omogućile da ne zna ni koji je razred. Jer, budući da nije pao prethodni razred, nije ga krenuo ponavljati, a budući da ga nije ni završio, nije mogao krenuti u sljedeći. Prema rješenju koje je osobno potpisala ministrica Blaženka Divjak, učeniku se nije smio organizirati dodatan dopunski rad u vrijeme kada je, bar za sve druge učenike, već započela školska godina. - Zakonom nije propisana mogućnost odgode dopunskog nastavnog rada. Neovisno o razlogu, on nije mogao biti organiziran nakon u rujnu 2018., nakon što je završila 2017./18. školska godina. Tijekom cijelog postupka, smatra ministarstvo, učinjen je čitav niz propusta. Napominju i da zakon omogućuje da se nezakonito rješenje može ukinuti i nakon vremena za žalbu. - Učenik je već nakon održanih prvih ispita pred povjerenstvom imao najmanje tri negativne ocjene te je morao biti upućen na ponavljanje trećeg razreda jer je zakonom propisano da se dopunski rad održava samo za učenike koji imaju negativnu ocjenu iz najviše dva predmeta - objašnjavaju sa Svetica. 24sata su, podsjećamo, prva pisala i o učenici koja također, uz pomoć rješenja prosvjetne inspekcije, nije mogla pasti razred, iako je sedam puta izlazila na popravni ispit.  Škola je, međutim, donijela odluku kako se njezino neodgovaranje na zadnjem ispitu smatra padom. O propustima inspekcije u njenom slučaju, ministarstvo se još nije oglasilo. Hoće li inspektori koji su donijeli protuzakonita rješenja biti kažnjeni i na koji način, još uvijek nije poznato. Kako će učenik, koji bi sada trebao ponavljati treći razred, nadoknaditi dosad propušteno gradivo, također nije poznato. Komentar, po mnogima vrlo utjecajnog, prosvjetnog inspektora Lautara Galinovića još uvijek nismo uspjeli dobiti.    

Najnovije

  • Mlađa su djeca najviše pogođena COVID-zatvaranjima, pokazalo je novo istraživanje
    Mlađa su djeca najviše pogođena COVID-zatvaranjima, pokazalo je novo istraživanje
  • UTJECAJ PANDEMIJE NA UČENJE: KAMO I KAKO DALJE?
    UTJECAJ PANDEMIJE NA UČENJE: KAMO I KAKO DALJE?
  • DALEKOSEŽNI UČINCI ZATVARANJA ŠKOLA I NEDOSTATKA NASTAVE UŽIVO
    DALEKOSEŽNI UČINCI ZATVARANJA ŠKOLA I NEDOSTATKA NASTAVE UŽIVO
  • Kako gubitak znanja povezan s pandemijom koronavirusa pretvoriti u obrazovnu dobrobit
    Kako gubitak znanja povezan s pandemijom koronavirusa pretvoriti u obrazovnu dobrobit
  • Rezultati studije koju je provelo Sveučilište Harvard: Škole koje su prešle na online učenje naštetile su obrazovnim postignućima učenika u matematici
    Rezultati studije koju je provelo Sveučilište Harvard: Škole koje su prešle na online učenje naštetile su obrazovnim postignućima učenika u matematici

Pridruži se

  • Novosti
  • O nama
  • Za članove
  • Pravna pomoć
  • Za povjerenike
  • Dokumenti
  • Kontakt
  • Zaštita osobnih podataka
Copyright © 2016 |Orange web studio | www.orange-studio.hr | Materijal na ovim stranicama je zaštićen autorskim pravima i nije dozvoljeno korištenje slika i tekstova bez dozvole.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok