Preporod
logo
  • Novosti
    • Novosti
    • Pregovori
    • Iz medija
    • Obavijesti i ostale vijesti
    • Komentar
    • Satira
    • Foto galerije
  • O nama
    • Uvodna riječ
    • Tijela sindikata
      • Predsjednik sindikata
      • Predsjedničko vijeće
      • Glavno vijeće
      • Skupština sindikata
      • Nadzorno vijeće
      • Sud časti
    • Članstvo
    • Povjerenici
  • Za članove
    • Korisnička zona
    • Blagajna uzajamne pomoći
    • Pogodnosti za članove
    • Glasilo sindikata
    • Forum
  • Pravna pomoć
    • Pravna služba sindikata
    • Baza pravnih savjeta
  • Za povjerenike
    • APLIKACIJE
    • Prijavi se
  • Dokumenti
  • Kontakt
  • Zaštita osobnih podataka
©Sindikat Preporod
P R I O P Ć E NJ E, 29. listopada 2019.
29 October 2019
P R I O P Ć E NJ E, 30. listopada 2019.
30 October 2019
Iz medija
DUBROVAČKA PROFESORICA O ŠTRAJKU: ” Nema tu politike, ni lijeve ni desne, ni centra, branimo dostojanstvo struke!”
29. listopada 2019. by Sindikat Preporod in Iz medija
29 Listopad 2019
Autor :   Dubrovnik Insider
Štrajk učitelja i profesora još uvijek traje, a danas je prema cirkularnom modelu u našoj županiji. Svoje viđenje o struci i štrajku iznijela je dubrovačka profesorica Nikica Anić: b5468353fcc956d901765df7c60afc54_XLI tako danas po 4. put ulazim u zbornicu i vidim sve, ama baš sve svoje kolege ko jedan i pomislim: To je istina! Nema tu politike ni lijeve ni desne, ni centra i prebijega ;ovi ljudi su tu jer u glas brane svoj dignitet, brane dostojanstvo struke. Pokušava politika zavaditi i razjediniti ljude pozivajući se na vodeće im sindikalce, primanja, plasirajući netočne infomacije o plaćama prosvjetara, ali poltika zaboravlja da ovi ljudi nisu političari, koji mijanjaju mišljenja ovisno kako im trenutak nalaže, ovi ljudi su tu ko jedan samo zato što govore istinu. A govore je godinama, da su potplaćeni, da je obim posla svakim danom veći, da promjene u kurikulumu traže nove prilagodbe, nove sate rada, da se već godinama urušava dignitet i autoritet nastavnika kao stručne osobe koja je tu da poduči i da vrednuje. Uvode se tzv preispitivanja ocjena nastavnika, tako da učenik koji ima tri nedovoljnje na kraju godine ima se pravo žaliti i mnoštvo sličnih pravila kojima samo stvaramo neradnike i neodogovorne ljude. Nadalje, zadnje vrijeme se proziva nastavnike kao najveće neradnike, a opet se diže panika kada su 4 dana u štrajku jer :" Kako će nadoknaditi gradivo?" Nije li to kontradiktorno, s jedne strane ne rade ništa, a s druge panika jer su učenici u 4 dana toliko toga propustili!?? Nisu nastavnici problem i neprijatelji, oni su najveći domoljubi jer ulažu u djecu u mlade ljude bez koji niti jedna zemlja nema smisla. Jer što li je zemlja bez ljudi? Ili zemlja u kojoj narod nema znanja pa drugi lakše vladaju njome? Zaboravljamo da je škola i odgojna ustanova. Da jedan nastavnik uz najmanje stotinjak djece na koja prenosi neka znanja, uči ih i kako se ponašati u zajednici. Zar nije štrajk itekako "međupredmetni sadržaj?" Povezuje matematiku, povijest, sociiologiju, jezike i sve druge predmete kurikuluma. Pristupam zanimanju nastavnika i kao roditelj čije je dijete u srednjoškolskom sustavu. Kad je krenulo u školu povjerila sam ga osobama koje o nekim područjima znaju više od mene, jer želim da raste i da stječe znanja. S punim povjerenjem im ga predajem jer želim da se razvija, da razmišlja ,da zna što više i gradi svoj stav temeljem na znanju. Bez povjerenja, nema ni napretka. I zato kao roditelj i kao nastavnik podržavam štrajk nastavnika. Svaki od njih će ugraditi kamenčić u stup znanja na koje će se moje dijete, učenik osloniti. I ako društvo ne smatra to bitnim , onda zaista ne vidim čak ni kroz ružičaste naočale ništa ružičasto u budućnosti.

Najnovije

  • Mlađa su djeca najviše pogođena COVID-zatvaranjima, pokazalo je novo istraživanje
    Mlađa su djeca najviše pogođena COVID-zatvaranjima, pokazalo je novo istraživanje
  • UTJECAJ PANDEMIJE NA UČENJE: KAMO I KAKO DALJE?
    UTJECAJ PANDEMIJE NA UČENJE: KAMO I KAKO DALJE?
  • DALEKOSEŽNI UČINCI ZATVARANJA ŠKOLA I NEDOSTATKA NASTAVE UŽIVO
    DALEKOSEŽNI UČINCI ZATVARANJA ŠKOLA I NEDOSTATKA NASTAVE UŽIVO
  • Kako gubitak znanja povezan s pandemijom koronavirusa pretvoriti u obrazovnu dobrobit
    Kako gubitak znanja povezan s pandemijom koronavirusa pretvoriti u obrazovnu dobrobit
  • Rezultati studije koju je provelo Sveučilište Harvard: Škole koje su prešle na online učenje naštetile su obrazovnim postignućima učenika u matematici
    Rezultati studije koju je provelo Sveučilište Harvard: Škole koje su prešle na online učenje naštetile su obrazovnim postignućima učenika u matematici

Pridruži se

  • Novosti
  • O nama
  • Za članove
  • Pravna pomoć
  • Za povjerenike
  • Dokumenti
  • Kontakt
  • Zaštita osobnih podataka
Copyright © 2016 |Orange web studio | www.orange-studio.hr | Materijal na ovim stranicama je zaštićen autorskim pravima i nije dozvoljeno korištenje slika i tekstova bez dozvole.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok