Preporod
logo
  • Novosti
    • Novosti
    • Pregovori
    • Iz medija
    • Obavijesti i ostale vijesti
    • Komentar
    • Satira
    • Foto galerije
  • O nama
    • Uvodna riječ
    • Tijela sindikata
      • Predsjednik sindikata
      • Predsjedničko vijeće
      • Glavno vijeće
      • Skupština sindikata
      • Nadzorno vijeće
      • Sud časti
    • Članstvo
    • Povjerenici
  • Za članove
    • Korisnička zona
    • Blagajna uzajamne pomoći
    • Pogodnosti za članove
    • Glasilo sindikata
    • Forum
  • Pravna pomoć
    • Pravna služba sindikata
    • Baza pravnih savjeta
  • Za povjerenike
    • APLIKACIJE
    • Prijavi se
  • Dokumenti
  • Kontakt
  • Zaštita osobnih podataka
©Sindikat Preporod
Nakon prvog polugodišta “Škola za život” dobila čistu četvorku
28 December 2018
Eksperimentalni program ‘Škola za život’ dobio čvrstu četvorku svih dionika
28 December 2018
Iz medija
Divjak: “Čvrsta četvorka za eksperimentalnu fazu kurikularne reforme”
28. prosinca 2018. by Sindikat Preporod in Iz medija
NOVA TV, 28.12.2018. Ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak izrazila je u petak zadovoljstvo "čvrstom četvorkom", kojom je ocijenjeno prvo polugodište eksperimentalne faze kurikularne reforme "Škola za život", i poručila da je sve spremno za uvođenje frontalne kurikularne reforme sljedeće školske godine.   Divjak je na brifingu za medije istaknula da je najveći projekt pokrenut ikada u hrvatskim školama dobio od svih dionika "čvrstu četvorku" i opravdao dosadašnju provedbu. Da je dobio peticu, uvođenje eksperimentalnog dijela ne bi imalo smisla, kazala je i ustvrdila: "Sve je spremno za frontalno uvođenje kurikularne reforme". Neki problemi koji su medijima bili privlačni, kao kašnjenje udžbenika, nisu bili realni i znatno su manji od sličnih problema koji su se pojavljivali ranije, a tada nisu bili isticani, rekla je ministrica. Podaci se temelje na dva savjetnička posjeta školama i pet regionalnih skupova na kojima je sudjelovalo 2058 nastavnika, te na anonimnim anketama. Oni pokazuju da je 95 posto sudionika u potpunosti ili uglavnom zadovoljno promjenama koje donosne predmetni kurikulumi. Istodobno, oko 83 posto od 53 anketiranih ravnatelja slaže se da su ishodi učenja u predmetnim kurikulumima ostvarivi u realnim uvjetima u njihovim školama. Također, 75 posto ravnatelja se potpuno slaže, a 96 posto uglavnom ili potpuno podržava izvođenje nastave prema eksperimentalnom programu iduće školske godine. Većini učenika je nastava drugačija i zanimljivija Među više od 3500 anketiranih učenika, 86 posto njih primjećuje da je nastava drugačija i zanimljivija. Anketirano je 1121 učitelja, među kojima se 75 posto potpuno ili uglavnom slaže da eksperimentalni program potiče kontinuirano davanje povratnih informacija učeniku. Učitelji najviše traže dodatna usavršavanja iz tema povezanih s vrednovanjem i ocjenjivanjem, upotrebom digitalne tehnologije u nastavi te temama vezanim za ishode učenja. Više od dvije trećine učitelja se u potpunosti ili uglavnom slaže da su ishodi učenja ostvarivi u realnim uvjetima u njihovoj školi, pokazuju podaci iz istraživanja. Dobili smo i veliki broj povratnih podataka koje sada uvodimo kako bi taj veliki projekt uspio, kazala je Divjak. Puno smo naučili i primijenili u poboljšanju sustava, u edukaciji i pružanju podrške, tako da su edukacije o uspješnom učenju u online okruženju održane u svim osnovnim i srednjim školama, istaknula je pomoćnica ministrice Lidija Kralj. Teme za koje smo uočili da trebaju dodatnu edukaciju odmah su pokrivene projektom podrške, koji smo radili s međunarodnim stručnjacima i našim ekspertnim timom, navela je Kralj. (Hina)  

Najnovije

  • Mlađa su djeca najviše pogođena COVID-zatvaranjima, pokazalo je novo istraživanje
    Mlađa su djeca najviše pogođena COVID-zatvaranjima, pokazalo je novo istraživanje
  • UTJECAJ PANDEMIJE NA UČENJE: KAMO I KAKO DALJE?
    UTJECAJ PANDEMIJE NA UČENJE: KAMO I KAKO DALJE?
  • DALEKOSEŽNI UČINCI ZATVARANJA ŠKOLA I NEDOSTATKA NASTAVE UŽIVO
    DALEKOSEŽNI UČINCI ZATVARANJA ŠKOLA I NEDOSTATKA NASTAVE UŽIVO
  • Kako gubitak znanja povezan s pandemijom koronavirusa pretvoriti u obrazovnu dobrobit
    Kako gubitak znanja povezan s pandemijom koronavirusa pretvoriti u obrazovnu dobrobit
  • Rezultati studije koju je provelo Sveučilište Harvard: Škole koje su prešle na online učenje naštetile su obrazovnim postignućima učenika u matematici
    Rezultati studije koju je provelo Sveučilište Harvard: Škole koje su prešle na online učenje naštetile su obrazovnim postignućima učenika u matematici

Pridruži se

  • Novosti
  • O nama
  • Za članove
  • Pravna pomoć
  • Za povjerenike
  • Dokumenti
  • Kontakt
  • Zaštita osobnih podataka
Copyright © 2016 |Orange web studio | www.orange-studio.hr | Materijal na ovim stranicama je zaštićen autorskim pravima i nije dozvoljeno korištenje slika i tekstova bez dozvole.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok