Preporod
logo
  • Novosti
    • Novosti
    • Pregovori
    • Iz medija
    • Obavijesti i ostale vijesti
    • Komentar
    • Satira
    • Foto galerije
  • O nama
    • Uvodna riječ
    • Tijela sindikata
      • Predsjednik sindikata
      • Predsjedničko vijeće
      • Glavno vijeće
      • Skupština sindikata
      • Nadzorno vijeće
      • Sud časti
    • Članstvo
    • Povjerenici
  • Za članove
    • Korisnička zona
    • Blagajna uzajamne pomoći
    • Pogodnosti za članove
    • Glasilo sindikata
    • Forum
  • Pravna pomoć
    • Pravna služba sindikata
    • Baza pravnih savjeta
  • Za povjerenike
    • APLIKACIJE
  • Dokumenti
  • Kontakt
  • Zaštita osobnih podataka
©Sindikat Preporod
Tko će platiti provjeru diploma?
01 February 2019
Građanski odgoj od jeseni u svim školama
04 February 2019
Obavijesti i ostale vijesti
A trebala je biti ozbiljna edukacija!
4. veljače 2019. by Sindikat Preporod in Obavijesti i ostale vijesti
Piše: Gordana Kovač Bluha Moram priznati da sam radovala prvom tjednu drugog polugodišta. Razlog? Stručno usavršavanje učitelja razredne nastave na županijskoj i lokalnoj razini o Obrazovnoj reformi Škola za život. Naime, od njega sam mnogo očekivala. Doduše, neke stvari mi se baš nisu u samom startu svidjele, poput traženja strogo određene edukacije u novoj aplikaciji za organizaciju edukacija EMA kako bih se prijavila (trebalo mi je dobrih 40-tak minuta, jer tražilica nije reagirala na unesene podatke), uključujući i vrijeme održavanja, budući je edukacija započinjala u trenutku kada je meni završavalo radno vrijeme, ali... Neke moje kolegice su imale nastavu poslije podne  pa smo kasnile (netko više, netko manje) i nepristojno „kapale“ na skup uz pristojnu ispriku na kašnjenju. Predavanje odlično pripremljenih predavačica bilo je u tijeku. Bilo mi je žao što nisam bila na samom početku, jer i filmove volim gledati od reklama do odjavne špice. Pitala sam se što sam važno propustila, i bila spremna na kraju pitati kolegice koje su stigle na vrijeme, ne bih li nadoknadila izgubljeno. Pretpostavljala sam kako sam sasvim sigurno propustila nešto važno. Pa ipak se radi o provedbi Cjelovite kurikularne reforme o kojoj sasvim sigurno najblaže rečeno, znam nedovoljno. Pitala sam se hoću li do rujna uspjeti naučiti nove pristupe poučavanja, nove metode, kako ću naučiti istraživačke i problemske načine poučavanja, hoću li svladati nove kurikulume, nove načine vrednovanja…Silno sam se bojala kako neću imati dovoljno vremena kvalitetno se pripremiti za sve najavljivane promjene i ovladati alatima koje sam očekivala dobiti na ovim i ovakvim skupovima. No, kako je predavanje teklo, tako su se moja stanja počela mijenjati. Od nelagode pri dolasku, preko zadovoljstva „što, izgleda da baš nisam mnogo propustila, zvuči da smo još na početku!“. Potom je nastupila faza propitivanja osobnih kompetencija (Nisam se uključila u virtualnu učionicu Loomen, a jedna tema je već obrađena! Nisam ni ovladala radom u virtualnoj učionici! Hoću li i kako biti kažnjena?...) Ubrzo ju je zamijenila faza propitivanja osobne  sposobnosti prosuđivanja (Slušam razne informacije, ili je to edukacija?, Jesam li nešto bitno propustila?, Kada ćemo raditi na novim metodama? Ili jesmo, a ja nisam prepoznala?...). Kako je vrijeme odmicalo zamijenila ju je faza nevjerice (Prošla su već dva sata, tri!? Nikakvi novi alati?! Ništa od novih metoda?! Kurikulumi? Administracija?...). I završila s fazom ljutnje. U stvari ova posljednja faza nije završila. Ljutnja još uvijek traje! Naime prva od dvije predviđene edukacije (još nas samo jedna čeka u lipnju) propustila je priliku biti edukativna. (Što sam radila četiri sata???Pa ovo bi samo jako dobronamjerni i potpuno nezainteresirani nazvali edukacijom! Po čemu sam ja osposobljenija za ulazak u Školu za život nakon ova četiri sata? )Pitala sam se jesam li možda ipak ovoga puta i ja trebala ustati tijekom predavanja kao što je to učinilo najmanje dvadesetak kolegica i napustiti to! Nešto! Skup. Bi li itko shvatio poruku? Ali zato smo na ovom skupu ponovili gradivo o tome što su to vještine, kakav mora biti učiteljski profesionalni i osobni razvoj,  s tim u vezi smo informirani o virtualnim učionicama u Školi za život, o One Note  sustavu kao i Office-u 365, platformi Metodički priručnik koji će se moći preuzeti u 3 oblika, o prednostima upotrebe tehnologije u nastavi, dobili smo raspored tema koje se obrađuju u virtualnoj učionici Loomen (od kojih su neke već završile). S tim u vezi nam je pojašnjeno zašto osjećamo otpor prema svemu nabrojanom i ponovljene su nam 4 faze otpora koje osjećamo prema svemu što je novo, a koje moraju proći da bismo došli do zone osobnog rasta i razvoja.             Osim ovih informacija prezentirani su nam i statistički podaci koji govore o broju škola koje sudjeluju u eksperimentalnom provođenju reforme, potom o zadovoljstvu ravnatelja, učitelja i učenika koji sudjeluju u eksperimentalnom provođenju iste od kojih je više od 80%, čak do 95%  potpuno ili uglavnom zadovoljno reformom i ishodima učenja. Upućeni smo i u  brojčane odnose Mentorskog tima u odnosu na sve učitelje u RH koji će biti zadužen za podršku i praćenje učitelja. Ali meni je tek nakon prezentacije stavki koje se odnose na izvore i količinu sredstava osiguranih za ovaj projekt postalo jasno kako ova edukacija i nije od neke presudne važnosti i kako će ovaj projekt ići dalje, jer jednostavno mora ići! Sredstva se moraju utrošiti a trošenje „opravdati“! I uopće nije bitno hoće li i koliko će učitelji biti pripremljeni za provedbu revolucionarne Škole za život. Jer to ponovno nikome nije važno! (Nisam mogla ne sjetiti se HNOS-a i edukacija za njegovu provedbu od 2x3 sata! I kako je s njim završilo!) A hoće li ovakvo provođenje revolucionarne reforme imati za posljedicu još pokoju „zakinutu“ generaciju? Koga briga! Osim toga učitelji će se,  kao i nebrojeno puta do sada, već nekako i svakako snaći i dati najbolje od sebe. I nekako će biti, jer nekako mora biti! („Nigdar ni tak bilo da ni nekak bilo, pak ni vezda nebu…“) I upravo na to naše odgojno-obrazovne vlasti i ovaj puta računaju. Imaju dugogodišnje iskustvo koje im osigurava miran san. 29.1.2019.  

Najnovije

  • Stipić o cjelodnevnoj nastavi: Znamo svoju crvenu liniju!
    Stipić o cjelodnevnoj nastavi: Znamo svoju crvenu liniju!
  • P R I O P Ć E NJ E, 23.03.2023.
    P R I O P Ć E NJ E, 23.03.2023.
  • PRIOPĆENJE, 13.03.2023.
    PRIOPĆENJE, 13.03.2023.
  • Sretan Dan žena!
    Sretan Dan žena!
  • Stipić: Škole će dobiti 300 tisuća eura!
    Stipić: Škole će dobiti 300 tisuća eura!

Pridruži se

Meta

  • Prijava
  • Kanal objava
  • Kanal komentara
  • WordPress.org

Recent Comments

  • Mr WordPress o Dobrodošli na stranice sindikata Preporod

Recent Posts

  • Stipić o cjelodnevnoj nastavi: Znamo svoju crvenu liniju! 25. ožujka 2023.
  • VIDEO: Željko Stipić o eksperimentalnom programu cjelodnevne nastave 23. ožujka 2023.

RSS Nepoznati kanal

Search

Tag Cloud

Andrej Plenković Biljana Pavelić Blaženka Divjak Blokirani Boris Jokić glasilo Goran Skok Gordana Kovač Bluha Hrvatska može bolje izbori 2016 kurikulum Milka Rodić nastavnici obrazovanje osnovne škole osnovnoškolsko obrazovanje plaća popusti popusti za članove pregovori preporod Priopćenje profesori prosvjeta regres sebastijan troskot sindikat sindikat hrvatskih učitelja sindikati sindikat osnovnih škola Sindikat Prepord sindikat preporod sindikat srednjih škola sindikat učitelja Sindikat zaposlenika u srednjim školama srednje škole Srednjoškolsko obrazovanje TKU tužbe učitelji Vlada Vlada RH školstvo štrajk Željko Stipić

Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In in lorem sit amet ligula feugiat vulputate vel vitae quam. Cras posuere imperdiet lorem, in aliquam urn

CategoriesTitle

  • Iz medija
  • Komentar
  • Novosti
  • Obavijesti i ostale vijesti
  • po zupanijama
  • Pogodnosti
  • Popusti
  • Pregovori
  • Satira
  • Tumačenja kolektivnih ugovora
  • Uncategorized
  • Zona

ArchivesTitle

  • ožujak 2023
  • veljača 2023
  • siječanj 2023
  • prosinac 2022
  • studeni 2022
  • listopad 2022
  • rujan 2022
  • kolovoz 2022
  • srpanj 2022
  • lipanj 2022
  • svibanj 2022
  • travanj 2022
  • ožujak 2022
  • veljača 2022
  • siječanj 2022
  • prosinac 2021
  • studeni 2021
  • listopad 2021
  • rujan 2021
  • kolovoz 2021
  • srpanj 2021
  • lipanj 2021
  • svibanj 2021
  • travanj 2021
  • ožujak 2021
  • veljača 2021
  • siječanj 2021
  • prosinac 2020
  • studeni 2020
  • listopad 2020
  • rujan 2020
  • kolovoz 2020
  • srpanj 2020
  • lipanj 2020
  • svibanj 2020
  • travanj 2020
  • ožujak 2020
  • veljača 2020
  • siječanj 2020
  • prosinac 2019
  • studeni 2019
  • listopad 2019
  • rujan 2019
  • kolovoz 2019
  • srpanj 2019
  • lipanj 2019
  • svibanj 2019
  • travanj 2019
  • ožujak 2019
  • veljača 2019
  • siječanj 2019
  • prosinac 2018
  • studeni 2018
  • listopad 2018
  • rujan 2018
  • kolovoz 2018
  • srpanj 2018
  • lipanj 2018
  • svibanj 2018
  • travanj 2018
  • ožujak 2018
  • veljača 2018
  • siječanj 2018
  • prosinac 2017
  • studeni 2017
  • listopad 2017
  • rujan 2017
  • kolovoz 2017
  • srpanj 2017
  • lipanj 2017
  • svibanj 2017
  • travanj 2017
  • ožujak 2017
  • veljača 2017
  • siječanj 2017
  • prosinac 2016
  • studeni 2016
  • listopad 2016
  • rujan 2016
  • kolovoz 2016
  • srpanj 2016
  • lipanj 2016
  • svibanj 2016
  • travanj 2016
  • ožujak 2016
  • veljača 2016
  • siječanj 2016
  • studeni 2015
  • listopad 2015
  • ožujak 2015
  • siječanj 2015
  • veljača 2011

Cat tabs

First
Second
Third
  • Stipić o cjelodnevnoj nastavi: Znamo svoju crvenu liniju!
    Stipić o cjelodnevnoj nastavi: Znamo svoju crvenu liniju!
    ožu. 25, 2023
    VIDEO: Željko Stipić o eksperimentalnom programu cjelodnevne nastave
    VIDEO: Željko Stipić o eksperimentalnom programu cjelodnevne nastave
    ožu. 23, 2023
    U mreži prvog: Što cjelodnevna nastava donosi učenicima i učiteljima
    U mreži prvog: Što cjelodnevna nastava donosi učenicima i učiteljima
    ožu. 23, 2023
  • Stipić o cjelodnevnoj nastavi: Znamo svoju crvenu liniju!
    Stipić o cjelodnevnoj nastavi: Znamo svoju crvenu liniju!
    ožu. 25, 2023
    VIDEO: Željko Stipić o eksperimentalnom programu cjelodnevne nastave
    VIDEO: Željko Stipić o eksperimentalnom programu cjelodnevne nastave
    ožu. 23, 2023
  • Stipić o cjelodnevnoj nastavi: Znamo svoju crvenu liniju!
    Stipić o cjelodnevnoj nastavi: Znamo svoju crvenu liniju!
    ožu. 25, 2023
  • Stipić o cjelodnevnoj nastavi: Znamo svoju crvenu liniju!
    Stipić o cjelodnevnoj nastavi: Znamo svoju crvenu liniju!
    Sindikat Preporod 25. ožujka 2023. 0 Comments
  • VIDEO: Željko Stipić o eksperimentalnom programu cjelodnevne nastave
    VIDEO: Željko Stipić o eksperimentalnom programu cjelodnevne nastave
    Sindikat Preporod 23. ožujka 2023. 0 Comments
  • Novosti
  • O nama
  • Za članove
  • Pravna pomoć
  • Za povjerenike
  • Dokumenti
  • Kontakt
  • Zaštita osobnih podataka
Copyright © 2016 |Orange web studio | www.orange-studio.hr | Materijal na ovim stranicama je zaštićen autorskim pravima i nije dozvoljeno korištenje slika i tekstova bez dozvole.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok