Preporod
logo
  • Novosti
    • Novosti
    • Pregovori
    • Iz medija
    • Obavijesti i ostale vijesti
    • Komentar
    • Satira
    • Foto galerije
  • O nama
    • Uvodna riječ
    • Tijela sindikata
      • Predsjednik sindikata
      • Predsjedničko vijeće
      • Glavno vijeće
      • Skupština sindikata
      • Nadzorno vijeće
      • Sud časti
    • Članstvo
    • Povjerenici
  • Za članove
    • Korisnička zona
    • Blagajna uzajamne pomoći
    • Pogodnosti za članove
    • Glasilo sindikata
    • Forum
  • Pravna pomoć
    • Pravna služba sindikata
    • Baza pravnih savjeta
  • Za povjerenike
    • APLIKACIJE
    • Prijavi se
  • Dokumenti
  • Kontakt
  • Zaštita osobnih podataka
©Sindikat Preporod
SEDAM DANA ZA SAT VREMENA (peti dio)
08 December 2018
Sindikat Preporod poručuje: ‘Dobije li profesor Franjo otkaz, održat ćemo veliki prosvjed!’
09 December 2018
Iz medija
06.12.2018. Aktualni 101 Sukob učitelja s učenikom u Tehničkoj školi Čakovec
8. prosinca 2018. by Sindikat Preporod in Iz medija
Profesor ‘puknuo' pa je gurao učenike. 06.12.2018.  Aktualni 101 Sukob učitelja s učenikom u Tehničkoj školi Čakovec Sat tehničkog crtanja u srednjoj tehničkoj školi u Čakovcu u utorak se pretvorio u sat tehničkog izbacivanja - profesora iz takta, a učenika iz učionice. Sve je, prepričavaju učenici, počelo kad su dvojica njihovih kolega, učenika drugih razreda bravarskog smjera bili nemirni na nastavi - smijali su se, dobacivali, a navodno su profesore gađali kredom. Očito nepoštovanje autoriteta profesor više nije mogao trpjeti. Iako je iza njega 40 godina besprijekornog profesionalnog staža, ovo je bila kap koja je prelila čašu. - Jednostavno je puk’o - rekli su učenici dodajući kako je profesor dvojicu učenika najprije vrijeđao i omalovažavao, a onda i fizički nasrnuo na njih. Gađali su ga kredom  Profesor je izlazeći iz razreda prvo gurnuo, a potom uhvatio za vrat i udario po glavi jednog učenika, a drugog je najprije ošamario nekoliko puta te s maltretiranjem nastavio u svom kabinetu. Tvrde to učenici. - Ja sam odreagirao na način, kad sam ustanovio koji je učenik to napravio, da sam ga gurnuo nogom, da ne kažem, nisam ga ozlijedio. Onda sam ga u kabinetu, nisam ga mlatio, ali sam gurnuo, isto tako drugog učenika. On je pljunuo na stol učenika, pa sam prema obojici primijenio isti tretman - rekao je profesor Franjo Dragičević za RTL. Profesor kojemu je ostala godina dana do mirovine tvrdi da je još od jeseni taj razred, inače poznat u cijeloj školi kao problematičan, pokušavao smiriti razgovorom i drugim pedagoškim metodama, ali taj je put nakon što je gađan kredom izgubio kontrolu. - Ja sam to napravio i da bih morao, opet bih napravio, sram me da sam morao. Mene ne štiti sustav, mene ne štiti uprava škole, ravnatelji su OK, ali sustav nastavnike ne štiti - tvrdi Dragičević. 'Neprimjereno je ponašanje učenika i učitelja' A ravnatelj te škole, koji je upoznat s cijelim slučajem, kaže: “Da, bio je incident u poslijepodnevnoj smjeni. Smatram neprimjerenim i neprihvatljivim ponašanje učenika i profesora. Učenik nema nikakvih fizičkih ozljeda i nije bilo liječničkih intervencija. Profesor ga nije tukao. Majka jednog od učenika bila je u školi i osuđuje takvo ponašanje svog djeteta, ali i profesora. Od drugog učenika sam pozvao tatu u školu i taj je učenik rekao da ga nitko nije tukao. Inače, već dulje vrijeme, unazad dva mjeseca, taj jedan učenik gađa profesora kredom u leđa dok on piše po ploči. Uvijek ima izgovor da gađa nešto drugo, a onda kao slučajno pogodi profesora. Profesor je jednostavan čovjek, pravedan ali strog, 40 godina radi u struci. Učenik ga je povrijedio i vjerojatno je izgubio živce i vikao na njega i to nije dopustivo - rekao je ravnatelj Blažeka. Istaknuo je da je strašno da se to dogodilo, ali da je sve prenapuhano.    

Najnovije

  • Mlađa su djeca najviše pogođena COVID-zatvaranjima, pokazalo je novo istraživanje
    Mlađa su djeca najviše pogođena COVID-zatvaranjima, pokazalo je novo istraživanje
  • UTJECAJ PANDEMIJE NA UČENJE: KAMO I KAKO DALJE?
    UTJECAJ PANDEMIJE NA UČENJE: KAMO I KAKO DALJE?
  • DALEKOSEŽNI UČINCI ZATVARANJA ŠKOLA I NEDOSTATKA NASTAVE UŽIVO
    DALEKOSEŽNI UČINCI ZATVARANJA ŠKOLA I NEDOSTATKA NASTAVE UŽIVO
  • Kako gubitak znanja povezan s pandemijom koronavirusa pretvoriti u obrazovnu dobrobit
    Kako gubitak znanja povezan s pandemijom koronavirusa pretvoriti u obrazovnu dobrobit
  • Rezultati studije koju je provelo Sveučilište Harvard: Škole koje su prešle na online učenje naštetile su obrazovnim postignućima učenika u matematici
    Rezultati studije koju je provelo Sveučilište Harvard: Škole koje su prešle na online učenje naštetile su obrazovnim postignućima učenika u matematici

Pridruži se

  • Novosti
  • O nama
  • Za članove
  • Pravna pomoć
  • Za povjerenike
  • Dokumenti
  • Kontakt
  • Zaštita osobnih podataka
Copyright © 2016 |Orange web studio | www.orange-studio.hr | Materijal na ovim stranicama je zaštićen autorskim pravima i nije dozvoljeno korištenje slika i tekstova bez dozvole.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok